Un total de 202 conductors passen a disposició judicial a la Comunitat al gener per delictes contra seguretat vial

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

L’Agrupació de Trànsit de la Guàrdia Civil va posar a disposició judicial el passat mes de gener a un total de 202 conductors a la Comunitat Valenciana per delictes relacionats contra la seguretat vial, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

D’ells, 90 conduïen sense permís o llicència (dels quals 37 són per la pèrdua total de punts, 13 per ser privats cautelarment per decisió judicial, cinc per privació definitiva per ordre judicial i 35 per no haver obtingut mai el permís o llicència); 94 per fer-ho baix els efectes de begudes alcohòliques; 12 per conducció temerària; un per abandó del lloc de l’accident; quatre per excés de velocitat i un per conduir amb drogues en l’organisme.

Per províncies, a la de Valencia, es va actuar contra 46 conductors per mancar de permís o llicència; 51 per conduir baix els efectes de l’alcohol; cinc per conducció temerària; dos per excés de velocitat i un per conduir amb drogues en l’organisme.

En la de Castelló, es va actuar contra deu conductors per mancar de permís o llicència; 14 per conduir baix els efectes de l’alcohol; tres per conducció temerària i un per excés de velocitat.

A la província d’Alacant, es va actuar contra 34 conductors per mancar de permís o llicència; 29 per conduir baix els efectes de l’alcohol; un per excés de velocitat; quatre per conducció temerària i un per abandó del lloc de l’accident.

Últimes notícies

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.