Més de 522.0000 alumnes es queden sense classe a la Comunitat Valenciana a causa de les pluges

VALÈNCIA, 5 (EUROPA PRESS)

Un total de 522.881 alumnes de la Comunitat Valenciana s’han quedat este dimecres, 5 de març, sense classe a causa del temporal de pluges que viu estos dies el territori. Els centres afectats són 2.235 de 281 localitats, segons les dades recaptades i facilitats als mitjans per la Conselleria d’Educació.

Per províncies, a Alacant hi ha 29 poblacions afectades, amb 94 centres que han paralitzat l’activitat, en concret 66 col·legis d’Infantil i Primària (CEIP) on estudien 19.566 xiquets i xiquetes, i 28 instituts de Secundària (IES), amb 15.819 alumnes. En esta província, els escolars sense classe arriben a 35.385.

A Valencia són 178 els municipis que han pres la decisió de tancar les aules i les xifres són les següents: 1.958 centres; 193.178 alumnes de CEIP i 209.968 alumnes d’IES, que sumen 403.146 estudiants.

Finalment, en la demarcació de Castelló 84.350 alumnes de 183 centres situats en 74 municipis no han acudit a classe, dels quals 132 són de CEIP, CEE i aularis –representen 40.819 alumnes– i 51, IES amb 43.531 joves.

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.
FILMOTECA D'ESTIU