35.2 C
València
Dimarts, 1 juliol, 2025

Tres persones ferides pel foc en un habitatge de València

VALÈNCIA, 15 (EUROPA PRESS) – Un greu incident ha tingut lloc aquest dijous al matí a la plaça Bisbe Laguarda de València, on un incendi ha deixat tres persones ferides per inhalació de fum. Els bombers han hagut de fer un rescat d’emergència per salvar a dos homes, de 19 i 36 anys, que es trobaven atrapats a la balconada de la seua casa.

El foc s’ha declarat a les 10.36 hores, en la segona planta d’un edifici. Segons les informacions proporcionades per fonts municipals, l’incendi va originar-se en el rebedor de l’habitatge, on es guardaven dos patinets elèctrics, almenys un d’ells amb càrrega. Les flames han afectat al mobiliari circumdant, i han provocat una densa càrrega de fum que ha omplert l’habitatge.

- Advertisement -Telegram València Diari

Els ocupants, temerosos del fum, han buscat refugi a la balconada que dóna a la plaça, on han quedat atrapats. Per a la seua salvació, els bombers han mobilitzat un vehicle d’altura per dur a terme l’operatiu de rescat d’emergència.

Els serveis d’emergència han estat sobre el terreny ràpidament, amb la mobilització d’una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU). Com a resultat de l’incident, tres persones han estat ateses per inhalació de fum, i els dos homes mencionats han estat traslladats a l’Hospital Clínic de València per rebre atenció mèdica.

Últimes notícies

El Llevant confirma l’eixida d’Andrés Fernández, Algobia, Ignasi Miquel i Marcos Navarro

El Llevant anuncia oficialment l'eixida de quatre jugadors clau: Andrés Fernández, Ángel Algobia, Ignasi Miquel i Marcos Navarro, després de la finalització dels seus contractes.

Vint-i-set curtmetratges competixen pel Faro de Plata en el Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi amb accés als Goya

El Festival de Cinema de l'Alfàs del Pi a Alacant selecciona 27 curtmetratges per a competir pel Faro de Plata, amb passada directa als premis Goya, i ret homenatge a figures del cinema espanyol.

El València Basket renova a Xabi López-Arostegui fins a 2027 consolidant la seua plantilla

El València Basket ha renovat el contracte de Xabi López-Arostegui fins a juny de 2027, assegurant la presència de l'aler internacional en l'equip valencià i complint amb el requisit de jugadors formats localment.

El festival Estació de les Lletres i la revista Camacuc reben els Premis Nacionals al Foment de la Lectura 2025

El festival Estació de les Lletres a Sevilla i la revista infantil valenciana Camacuc són guardonats amb els Premis Nacionals al Foment de la Lectura 2025 per la seua contribució a la promoció de la lectura entre xiquets i jóvens.

València aconseguix els 175.000 usuaris amb factura electrònica d’aigua per a impulsar la sostenibilitat

València ha superat els 175.000 usuaris que utilitzen la factura electrònica de l'aigua, evitant més d'un milió de factures en paper i promovent la sostenibilitat en 2025.

El Periódico d’Ací celebra 15 anys d’informació local amb una gala a València

El Periódico d'Ací commemora el seu 15é aniversari amb una gala a València, destacant el seu creixement en la Comunitat Valenciana i el seu reforç digital i imprés.

Enfrontaments entre partits en la comissió d’investigació de la DANA en Les Corts Valencianes

La primera sessió de la comissió d'investigació sobre la DANA del 29 d'octubre en Les Corts Valencianes va estar marcada per polèmics enfrontaments entre partits per les víctimes i la participació d'un expert qüestionat.

Segon banyista octogenari mor en platges del litoral d’Alacant en menys de 24 hores

Un home de 82 anys va morir després de ser rescatat en la cala Advocat de Benissa, elevant a dos les morts de banyistes octogenaris en menys de 24 hores a Alacant.