Greu ferit després de cremar-se un vaixell a Altea

 

Aquest dijous, un home d’uns 50 anys va resultar ferit greu després de cremar-se una embarcació d’uns set metres d’eslora que estava atracada en el port d’Altea (Alacant), segons ha informat EFE.

 

Els fets van ocórrer sobre les 20 hores i el ferit, que va ser traslladat a l’Hospital General d’Alacant, presentava diverses cremades, pel que sembla d’entre el 25% i quasi el 30% del seu cos, principalment en la cara, els braços i el pit.

 

Fins al lloc dels fets es van desplaçar, una unitat del Samu i un helicòpter medicalitzat de la Generalitat, encara que finalment no va ser necessari el seu trasllat aeri, ja que va ser evacuat en l’ambulància al centre hospitalari citat després de rebre assistència mèdica. Així mateix, en el dispositiu d’emergència també van intervindre agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local d’Altea, així com bombers del Parc de Benidom.

 

Segons fonts coneixedores del succés, l’incendi s’hauria produït per una possible acumulació de gasos de gasolina en l’embarcació. Els gasos acumulats en la popa van explotar, però afortunadament no va arribar a prendre’s el combustible. El vaixell va ser retirat del port.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quart dia de busca de l’home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu a Requena

El dispositiu de rescat manté per quart dia consecutiu la busca d'un home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, amb mitjans terrestres i drons.

Carlos Mazón evita valorar la seua citació judicial per respecte al procés de la DANA

Carlos Mazón refusa comentar la seua citació com a testimoni per la gestió de la DANA de València de 2024, en la qual van morir 230 persones, al·legant respecte al procés judicial.

El València Basket defén el seu paper de favorit davant el Ensino Lugo en la Copa de la Reina

El València Basket arriba als quarts de final de la Copa de la Reina davant el Ensino Lugo amb l'etiqueta de favorit i l'oportunitat de rescabalar-se després de l'eliminació del passat any. El conjunt taronja busca trobar en el torneig estabilitat i un impuls anímic en una temporada marcada pels alts i baixos.

L’oposició exigix a Mazón que diga la veritat en el seu testifical per la dana

PSPV i Compromís celebren que la jutgessa cite com a testimoni a Carlos Mazón per la gestió de la dana i li recorden que està obligat a dir la veritat, mentres PP i Vox demanen respecte a les decisions judicials.

PP i Vox reivindiquen l’alleujament fiscal de les noves deduccions enfront de les acusacions de populisme

El ple de Les Corts debat la convalidació de dos decrets que amplien les deduccions fiscals en la Comunitat Valenciana per gastos sanitaris i de música, mesures que PP i Vox presenten com a alleujament per a la classe mitjana i que l'oposició titlla de populisme fiscal i regal a les rendes altes.

PSPV i Compromís qüestionen el trasllat de la parella de Pérez Llorca a la Diputació de València

PSPV i Compromís denuncien la contractació en comissió de servicis de la parella del president Juanfran Pérez Llorca per la Diputació de València, mentres PP i Vox defenen la legalitat i normalitat del trasllat.

Awa Fam reivindica l’ambició del València Basket en la Copa de la Reina

Awa Fam reconeix que el València Basket no partix com a gran favorit en la Copa de la Reina de Tarragona, però manté l'ambició de competir al màxim i barallar pel títol.

L’alta velocitat Madrid-València lidera el creixement de passatgers amb un 26% més en l’últim trimestre de 2025

La línia d'alta velocitat Madrid-València va registrar un increment del 26% de viatgers en el quart trimestre de 2025, fins a 1,5 milions, mentres el corredor Madrid-Barcelona va anotar la seua primera caiguda de demanda des de la liberalització.