18.5 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

La Justícia suspén el procés d’adjudicació del Imserso

 

Els viatges del Imserso podrien quedar en stand by després del revés judicial que han tingut hui per part de Hosbec, la patronal valenciana de turisme de referència. El procés d’adjudicació d’aquest concurs públic ha quedat suspés de manera cautelar en admetre’s a tràmit el recurs contra els plecs.

 

El Tribunal Administratiu Central de Recursos Contractuals (Tarc) ha resolt que de manera cautelar la paralització pels perjudicis que podrien causar al sector. Ara el Imserso disposa de cinc dies naturals per a presentar les seues al·legacions.

 

El passat 23 de juliol Hosbec va presentar al·legacions contra la proposta per excloure un estudi dels costos del programa, deixar fora “de facto” als hotels de 3 estreles i per la pròrroga durant dos anys dels plecs sense revisar els preus.

 

Si la mesura cautelar es convertirà en ferma els terminis administratius es veurien seriosament ajustats per a poder iniciar el programa a l’octubre, amb l’impacte sobre el turisme de temporada baixa que tindria sobretot el sector hostaler.

 

En aquesta edició del Imserso, estan previstes més de 800.000 places, de les quals unes 180.000 s’ofereixen en la Comunitat Valenciana, amb Benidorm com a epicentre.

Últimes notícies

Pérez Llorca assistix al centenari de la coronació de la patrona de Benidorm

Pérez Llorca ha assistit al centenari de la coronació de la Verge del Sufragi a Benidorm. La romeria i una missa de campanya han tancat el programa commemoratiu.

Un home de 46 anys mor per un tret en les escales d’un edifici de Catarroja

Un home de 46 anys ha mort este diumenge a Catarroja per una ferida d'arma de foc. El CICU i la Guàrdia Civil han rebut avisos i s'ha obert una investigació.

Vila-real i Espanyol se citen per a trencar les seues ratxes i assegurar Europa

Vila-real i Espanyol tanquen la jornada 23 en La Ceràmica amb la necessitat de tornar a guanyar. Els separen huit punts i els dos es juguen les seues places europees.

Espanya cau 2-3 davant Països Baixos: Telgenkamp decidix al final

Espanya va remuntar del 0-2 al 2-2, però un gol de Duco Telgenkamp en el 58 va donar la victòria a Països Baixos en la quarta jornada de la Pro League a València. És la tercera derrota seguida malgrat l'empenyiment després del descans i el bon paper de Revilla.

Marcelino alerta: l’Espanyol és un rival competitiu capaç de sorprendre a qualsevol

Marcelino va valorar a l'Espanyol com un rival directe, competitiu i difícil malgrat la seua mala ratxa. Va reclamar màxim nivell en La Ceràmica per a obrir bretxa en la taula.

Bombers revisen les façanes de la plaça de l’Ajuntament per a les mascletaes

El Servici de Bombers de València ha iniciat la inspecció dels 29 edificis que envolten la plaça de l'Ajuntament per a previndre despreniments durant les mascletaes. Els treballs es prolongaran fins al 22 de febrer i permetran esmenar xicotets desperfectes abans de l'inici de les Falles l'1 de març.

La Policia Nacional deté a un pres escapolit de l’Hospital General de València

La Policia Nacional ha detingut a un intern que s'havia escapolit mitja hora abans de l'Hospital General de València, on havia sigut portat des de Picassent. Va ser localitzat en l'Estació del Nord després d'un dispositiu activat amb avís de la Guàrdia Civil.

La Fe realitza el primer trasplantament renal robòtic de donant viu en la Comunitat Valenciana

La Fe ha realitzat el primer trasplantament renal de donant viu amb el sistema Da Vinci en la Comunitat Valenciana. La pacient, de 37 anys, es va recuperar amb rapidesa i la donant, la seua mare, va rebre l'alta en dia i mig.