21.4 C
València
Dimecres, 5 novembre, 2025

Lara Sajen i Olga Moreno ajusten comptes en el debat final de ‘Supervivientes’

 

El debat final de ‘Supervivientes’ té com a objectiu principal que els concursants puguen tancar les picabaralles que van començar durant la seua aventura a Hondures.

Sens dubte, una de les converses que s’havien de produir abans que l’actual edició de ‘Supervivientes 2021’ arribara a la seua fi era la de Lara Sajén i Olga Moreno.

En tornar a Espanya, Lara va poder veure el moment en el qual la dona d’Antonio David Flores va pronunciar la frase de “millor tindre-la com a amiga que com a enemiga”. Però encara no havien estat cara a cara per a comentar l’assumpte. Fins anit que en el debat final de l’edició han vist juntes les imatges i han parlat del succeït.

L’argentina ha sigut molt clara amb els seus sentiments, “òbviament m’ha fet mal i m’he sentit decebuda, però sobretot em molesta que permeteres que Gianmarco parlara malament de mi perquè jo no haguera permés que es parlara malament d’una bona amiga”.

Per la seua part l’empresària malaguenya, després de poder tornar a veure les imatges en qüestió, ha tornat a demanar disculpes a la seua fidel companya i també ha volgut excusar-se per no haver reconegut el seu error garrafal. “No em recorde d’haver dit eixa frase ni tampoc del context. Sent per no haver-te defensat, però és que jo també em considerava amiga de Gianmarco”.

Al mateix temps, volia subratllar la gran persona que és Lara i la importància que té, tant en el concurs com en la seua vida fora d’ell. “El que li puc dir és que m’encanta ella, que he rigut molt amb ella i que serà amiga meua tant dins del programa com fora, resolia així dona d’Antonio David Flores la gran polèmica.

Lara Sajén s’ha emocionat molt en escoltar estes paraules i ha assegurat que està molt saturada després de tots els missatges que està rebent estos dies sobre este tema. “Més enllà de tot el que em puguen arribar a dir, la qual cosa jo he viscut amb tu dins és molt fort, molt bonic. El que em diuen no ho puc unir amb l’Olga que jo he viscut, i em quedaré amb eixa Olga”. D’esta manera s’ha resolt una de les trames més comentades de ‘Supervivents 2021’.

“Prepara’t, amor, et diran coses perquè li convé“, subratllava fent referència a les grans dificultats que Moreno afrontarà després de la seua eixida d’Hondures.

Últimes notícies

El Consell guarda un minut de silenci per l’assassinat masclista a Alacant

El Consell ha guardat un minut de silenci per l'assassinat masclista d'una dona de 37 anys a Alacant. Igualtat ha confirmat el cas, que eleva a 35 les víctimes en 2025.

Bernabé ha recordat a la Generalitat l’obligació d’allunyar-se del negacionismo que mata

Després d'un minut de silenci per l'assassinat de Cristina a Alacant, la delegada del Govern ha urgit a la Generalitat a combatre la violència de gènere i a rebutjar el negacionismo. Ha vinculat el seu missatge al segon crim masclista de l'any en la Comunitat.

Agirrezabala i Hugo Duro treballen al marge per gestió d’esforços al València

Els dos jugadors van fer treball específic per a controlar càrregues, sense posar-se als ordes de Carlos Corberán. Diakhaby, Ramazani, Foulquier i Ugrinic van seguir al marge i no estaran davant el Betis.

Oriol Rei torna a entrenar amb el Llevant; Romero i Pablo Martínez, al marge

El migcampista es va reincorporar després d'una colitis bacteriana i apunta a la llista per a visitar a l'Atlètic. Romero és dubte i Pablo Martínez serà baixa.

Avís groc en la mitat nord de Castelló per pluja de 20 l/m² i tempestes amb graníssol

La Aemet ha establit l'avís groc en la mitat nord de Castelló per 20 l/m² en una hora i tempestes amb possible graníssol entre les 00.00 i les 10.00 del dijous. El nivell anticipa tempestes fortes amb probabilitat del 40% al 70%.

Mazón va firmar en El Ventorro la llista d’esportistes d’elit de 2024 després d’un error de publicació

La Generalitat va explicar que la tercera llista parcial es va rubricar en un restaurant el 29 d'octubre per a corregir una publicació incompleta. La urgència es va justificar pel termini escolar del 31 d'octubre per a exempcions i convalidacions

AINIA valguda una tecnologia cromatogràfica per a detectar fraus en orenga i safrà

AINIA ha validat una metodologia que combina HS-SPME, GC-MS i anàlisi quimiométrico per a identificar adulterantes en orenga i safrà. El projecte FRAUDET reforça el control d'autenticitat i obri aplicacions en qualitat i seguretat alimentària.

Alfredo Llorens farà les tres primeres escultures de la ruta literària i fílmica de València

L'Ajuntament ha triat a Alfredo Llorens per a iniciar la ruta amb un grup de Mortadelo i Filemó i dos figures d'Arròs i tartana. Seran de bronze, a grandària natural i amb codis QR, en la plaça del Mercat i el carrer de Dalt.