18.5 C
València
Divendres, 24 octubre, 2025

Troben el cadàver d’un home en un contenidor a Castelló

La Policia Nacional investiga la troballa del cadàver d’un home en un contenidor d’escombraries situat en una zona pròxima a la Ronda Millars, a la ciutat de Castelló. El cos sense vida va ser descobert en la matinada d’este dissabte per operaris del servici de neteja en bolcar un poal en un camió recol·lector.

Després de l’avís, es va activar un dispositiu policial amb unitats de Policia Judicial, forense i científica per a examinar el lloc i recopilar possibles indicis. L’actuació inicial s’ha centrat en preservar la zona i a determinar si el cos va poder ser traslladat en el propi contenidor abans de la recollida.

Investigació en marxa

De moment no s’han facilitat detalls sobre la identitat del mort ni sobre les circumstàncies de la mort. Els treballs forenses, inclosa l’autòpsia, s’orienten a establir la causa i el moment aproximat de la defunció, mentres es revisa la informació recaptada en el punt de la troballa.

La Policia Nacional ha iniciat les diligències i ha començat a prendre declaració a diversos testimonis que es trobaven en la zona, així com al personal de neteja que va participar en la maniobra. Estos testimoniatges resulten clau per a reconstruir el recorregut del contenidor i l’itinerari del camió, i per a delimitar el marc temporal en el qual va poder produir-se la mort.

La investigació continua oberta per a esclarir els fets. Fins que concloguen les proves pericials i es contraste la informació obtinguda en les declaracions, no s’han pogut concretar hipòtesis sobre l’origen del succés.

Últimes notícies

València mobilitza 220 milions per a reparar llits i barrancs i connectar La Saleta al Pla Sud

Les obres d'emergència de la CHJ sumen més de 220 milions en 17 projectes per a assegurar proveïment, reg i seguretat. El pla inclou el desviament de La Saleta al nou llit del Túria i millores del SAIH, amb fites previstes fins al primer trimestre de 2026.

Kejelcha i Ngetich, les bases de la Mitja Marató València per a millorar el seu rècord mundial

La Mitja Marató València celebra la seua 34a edició amb l'objectiu de rebaixar el rècord del món que ja ostenta. Kejelcha i Ngetich lideren dos carreres amb llebres, rivals d'elit i ambició de marca.

Sol Verdeguer, alcaldessa pedània de Castellar-l’Oliveral: cal valorar la part humana

Sol Verdeguer subratlla que la DANA va deixar una gran lliçó de solidaritat i que la reconstrucció està al 98%. Demana netejar i canalitzar el Túria per a evitar nous episodis.

Presó per a l’amic que va soltar a la dona que fugia pel balcó a L’Alcúdia

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens a L'Alcúdia: un va amenaçar a una dona amb una espasa i l'altre li va soltar les mans quan escapava per un balcó. La víctima va caure des de més de cinc metres i un dels arrestats ha ingressat a la presó.

El Govern invertirà 56,3 milions per a recuperar l’Albufera després de la DANA

El Govern destinarà 56,3 milions a un pla per a restaurar l'Albufera i el seu entorn després de la DANA. El full de ruta reforça la resiliència amb infraestructures verdes.

Rosalía celebrarà el llançament de ‘Lux’ en el Roig Arena de València el 7 de novembre

Rosalía ha confirmat que presentarà 'Lux' en directe el 7 de novembre en el Roig Arena de València, durant Els 40 Music Awards. Serà l'arrancada de la seua nova era amb un xou creat per a l'ocasió.

Cap de setmana amb núvols i pluges febles i baixada notable de temperatures el diumenge

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb nuvolositat i pluges febles, més probables en el nord de Castelló, i un descens tèrmic acusat el diumenge.

La gestió de la dana aviva la crispació i marca un any de retrets entre Govern i PP

Un any després de la dana del 29 d'octubre, la seua gestió s'ha convertit en eix de la confrontació política. Govern i PP creuen acusacions per responsabilitats i ajudes.