19.8 C
València
Diumenge, 2 novembre, 2025

28 detinguts en Halloween a València per lesions, drogues i violència

La Policia Nacional ha detingut a 28 persones durant el dispositiu especial desplegat en la nit d’Halloween a València. Les actuacions s’han centrat en zones d’oci i punts de gran afluència i han derivat en arrestos per lesions, tràfic d’estupefaents, violència de gènere, tinença il·lícita d’armes, robatori en interior de vehicle, robatori amb força i reclamació judicial.

Operatiu i balanç d’actuacions

L’operatiu ha començat a les 19.00 del 31 d’octubre i ha finalitzat en el matí del dissabte. Al llarg del desplegament, els agents han practicat 697 identificacions, han inspeccionat més de 120 vehicles i han alçat 116 actes per tinença de substàncies estupefaents, per possessió d’armes o instruments perillosos i per altres irregularitats administratives. Estes actes arrepleguen infraccions no penals que poden comportar sancions i la intervenció d’objectes prohibits, i complementen les detencions quan els fets constituïxen delicte.

El dispositiu ha tingut com a objectiu principal que la ciutadania gaudira de la via pública i de l’oci nocturn amb seguretat, reforçant la prevenció i el manteniment de l’orde. Per a això s’han intensificat els controls aleatoris de persones i vehicles i la presència visible de patrulles en els entorns amb major concentració de públic durant les hores de màxima afluència.

En el desplegament han participat la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana, el Grup de Resposta Immediata a la Criminalitat (G.R.I.C.), la Unitat de Prevenció i Reacció (UPR), grups de Policia Judicial i G.O.R. dels diferents districtes, la Unitat d’Intervenció Policial (O.I.P.) i Guies Canins, coordinats per la Comissaria Provincial de València. Esta combinació d’unitats ha permés integrar funcions de patrullatge, resposta ràpida i intervenció en grans concentracions, a més de labors de rastreig i suport operatiu.

El balanç s’ha concretat en 28 detencions i nombroses actuacions administratives, amb vigilància reforçada i un desplegament prolongat fins al matí, en una data d’especial concentració de públic i activitat nocturna.

Últimes notícies

Gayà admet la mala ratxa del València després del 4-0 i confia a revertir-la

El capità del València va reconéixer la dinàmica negativa després del 4-0 en el Santiago Bernabéu i va assegurar que l'equip pot donar-li la volta com la passada temporada.

Reial Madrid va atropellar 4-0 al València en la festa de Mbappé

El Reial Madrid va golejar 4-0 al València en un Bernabéu de celebració. Mbappé va marcar dos, va cedir un penal que va fallar Vinícius, i Bellingham i Carreras van completar el compte.

El Reial Madrid goleja al València al descans amb doblet de Mbappé (3-0)

Mbappé va firmar un doblet i Bellingham va afegir el tercer per a un 3-0 al descans; Vinícius va fallar un penal en una primera part de clar domini blanc.

El Bernabéu guarda un minut de silenci per Ochotorena i per l’àvia de Carvajal

Abans del Reial Madrid-València es va guardar un minut de silenci per José Manuel Ochotorena i per l'àvia de Dani Carvajal. Els equips van lluir braçalets negres i el capità blanc va presenciar l'acte des d'una llotja.

Vinícius repetix titularitat davant el València i Mastantuono entra per Camavinga

Reial Madrid manté a Vinícius i torna al 4-3-3; Valverde seguix de lateral i no hi ha rotacions malgrat Liverpool. Al València, Javi Guerra és suplent.

Maribel Vilaplana, a l’hospital per una indisposició; va estar amb Mazón el dia de la dana

La periodista Maribel Vilaplana ha patit una indisposició i ha sigut traslladada a un hospital, on està sent atesa. Està citada a declarar este dilluns com a testimoni per la gestió de la dana de València.

Vinícius, titular davant el València; Mastantuono per Camavinga i Javi Guerra, suplent

Xabi Alonso manté a Vinícius després de les seues disculpes per l'enuig en el clàssic i només introduïx a Mastantuono per Camavinga; Javi Guerra es queda en la banqueta.

Compromís censura les lluites internes del PP i exigix la dimissió de Mazón

Baldoví ha denunciat un espectacle lamentable en el PP per les seues pugnes internes i ha reclamat la dimissió immediata de Mazón per a obrir la via a eleccions.