13.8 C
València
Dilluns, 3 novembre, 2025

La pegada del Barça tomba a un gran Elx (3-1)

En l’Estadi Olímpic Lluís Companys, la pegada del Barcelona es va imposar i va tombar 3-1 a un Elx valent que mai va perdre la cara al partit i va discutir la possessió fins al final.

Els blaugrana van colpejar prompte: Lamine Yamal i Ferran Torres van avançar als locals en els primers onze minuts després de castigar dos errors defensius del conjunt il·licità. Amb eixa maçada, el dol es va obrir, l’equip visitant va ajustar la seua pressió i, abans del descans, Rafa Mir va retallar distàncies per a retornar la incertesa.

Després del pas per vestuaris, el xoc va continuar obert, amb fases alternes de domini que no van desdibuixar el pla de l’Elx. A l’hora de joc, Rashford va fer el tercer per al Barça i va donar als de casa un marge que van gestionar millor, obligant el seu rival a arriscar.

L’Elx va espentar fins al final

Fins al xiulet final, el conjunt il·licità ho va intentar tot: va avançar línies, va buscar centres i arribades per fora i va tractar de forçar pèrdues en l’eixida blaugrana. El Barça, menys brillant per moments, va sostindre l’avantatge amb ofici i va colpejar quan va poder, mentres l’Elx es va quedar sense premi malgrat la seua fe i a haver disputat la possessió.

Últimes notícies

Vilaplana no ha aportat el tiquet d’aparcament i donarà la matrícula per a demanar-lo

La periodista ha explicat com a testimoni que no conserva el justificant del pàrquing. El jutjat oficiarà a l'empresa amb la matrícula per a obtindre el registre.

Rosalía, del flamenc al minimalisme místic: així evoluciona el seu estil

A dies de llançar 'Lux', Rosalía consolida una trajectòria estètica que acompanya cada disc: del pols flamenc i l'urbà al minimalisme místic en blanc.

Comença la declaració de la periodista que va menjar amb Mazón el dia de la DANA

La declaració de Maribel Vilaplana ha començat a les 9.40 en el Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja. L'Audiència va ordenar la seua citació per a aclarir el procés de decisions d'eixa vesprada, quan les inundacions van deixar 229 morts.

Mazón dimitix com president de la Generalitat: ‘Ja no puc més’

Carlos Mazón ha anunciat la seua dimissió un any després de la dana que va deixar 229 morts. Ha apel·lat a la majoria de Les Corts per a triar nou president.

Mazón admet errors en la dana i nega càlcul polític

El president ha reconegut fallades el dia de la dana, ha negat que anaren per càlcul polític i ha descrit dotze mesos 'duríssims'. Ha afirmat que ni ell ni la seua família estan preparats per a continuar.

Maribel Vilaplana arriba al jutjat de Catarroja per a atestar pel 29-O

Maribel Vilaplana ha arribat a les 9.03 als jutjats de Catarroja per a declarar com a testimoni per la gestió de la dana del 29-O. No ha fet declaracions i afronta preguntes sobre la presa de decisions d'aquella vesprada.

Carlos Mazón anuncia la seua dimissió com a president de la Generalitat: ‘Ja no puc més’

Carlos Mazón anuncia que marxa com president de la Generalitat i admet 'Ja no puc més'. La seua decisió obri el relleu i una etapa de transició política.

Maribel Vilaplana arriba al jutjat de Catarroja per a atestar pel 29-O

La periodista ha arribat a les 9.03 als jutjats de Catarroja per a atestar sobre la gestió del 29-O. Està citada a les 9.30 i no ha fet declaracions.