Un treballador de 29 anys ha mort esta vesprada en una empresa de Morella en un accident laboral del qual no han transcendit més detalls. El succés s’ha produït a primera hora de la vesprada del dimecres i, ara com ara, es desconeix l’origen de l’incident o l’àrea concreta de la instal·lació on ha ocorregut.
Activació del dispositiu d’emergències
A les 15.20 s’ha alertat al Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, la qual cosa ha activat el protocol habitual i el desplaçament d’una unitat del SAMU. A la seua arribada, l’equip mèdic sol ha pogut confirmar la defunció del treballador, sense que fora possible realitzar maniobres de reanimació.
Les autoritats sanitàries no han oferit més dades sobre les circumstàncies de l’accident ni sobre la presència d’altres possibles afectats. La informació oficial s’ha limitat a la cronologia de l’avís i a la intervenció dels servicis d’emergència, quedant a l’espera de precisions sobre com s’ha produït el sinistre a l’interior de l’empresa.



