16.3 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

La xiqueta ingressada després d’un tractament dental a Alzira evoluciona favorablement

La xiqueta de 4 anys ingressada des del dijous a l’Hospital Clínic de València després de sotmetre’s a un tractament en una clínica dental d’Alzira evoluciona favorablement i roman en planta. El trasllat fora de l’UCI pediàtrica i la seua estabilització indiquen una millora clínica i una vigilància que ja no requerix cures crítiques, encara que el seguiment mèdic continua.

Investigació sanitària i policial

Sanitat manté oberta la investigació per a esclarir l’ocorregut, amb especial atenció als fàrmacs administrats, la seua traçabilitat i les autoritzacions de la clínica. En este marc, s’ha entrevistat l’especialista que va anestesiar a la xiqueta que va morir el mateix dia. Paral·lelament, la Policia Nacional, a través del Grup d’Homicidis, continua amb les diligències. Esta intervenció apunta a una revisió exhaustiva dels fets per a determinar causes i, si és el cas, possibles responsabilitats.

Segons la cronologia comunicada, la xiqueta de 4 anys va acudir a Urgències de l’Hospital de la Ribera a les 15.11 del dijous després de ser atesa en la clínica dental, amb febra, vòmits i somnolència. Va ser derivada a l’Hospital Clínic de València, on seguix ingressada en planta.

Eixe mateix dia, a les 16.52, una altra menor de 6 anys va ingressar en el Servici d’Urgències del mateix hospital en parada cardiorespiratòria després d’haver sigut atesa al matí en la mateixa clínica dental privada. Els facultatius van intentar la seua reanimació sense èxit.

La coincidència temporal dels dos casos en una mateixa clínica i jornada centra la revisió de protocols, materials empleats i registres de medicació. Les autoritats sanitàries i policials busquen aclarir què va desencadenar els episodis, garantir la seguretat dels pacients i descartar riscos per a altres persones ateses en el centre mentres avança la investigació.

Últimes notícies

Felip VI reivindica a la universitat com a contrapunt a la resignació i la paràlisi

En l'obertura del curs 2025/2026 a la Universitat de València, Felip VI ha defés a la universitat com a motor de pensament crític, ciència útil i cohesió democràtica. També s'han reclamat més equitat i estabilitat financera per a garantir l'ascensor social.

Martínez Mus demana reunir-se ja amb la Comissionada de la DANA per a accelerar la coordinació

El vicepresident segon ha urgit a tancar una cita amb Zulima Pérez per a millorar la coordinació de la reconstrucció i activar una comissió mixta.

Compromís critica que seguisca sense conéixer-se el pacte PP-Vox per a investir a Pérez Llorca

Compromís ha retret l'opacitat de l'acord entre PP i Vox que permetrà investir a Juanfran Pérez Llorca i l'absència d'un programa detallat. Ibáñez i Micó han vaticinat continuïtat amb les polítiques de Carlos Mazón.

L’Elx està invicte en el camp del Getafe: quatre empats i una victòria

L'Elx visita este divendres al Getafe amb un balanç immaculat en Primera a domicili: cinc partits sense perdre. Quatre empats i un triomf en el Coliseum.

El València només ha guanyat una vegada en les seues últimes huit visites a Vallecas

El València visita al Raig en la jornada 14 amb una estadística adversa a Vallecas: només una victòria en les huit eixides més recents, després d'un empat la passada campanya.

Vencedor no jugarà davant l’Athletic per la clàusula de la por

El Llevant no abonarà la compensació prevista en la cessió, per la qual cosa Unai Vencedor no estarà davant l'Athletic este dissabte en el Ciutat de València.

El Llevant necessita guanyar a l’Athletic per a evitar el seu pitjor inici a casa en Primera

Amb quatre derrotes i un empat en el Ciutat, l'equip granota és el pitjor local de LaLiga. Si no venç a l'Athletic, firmarà la seua pitjor arrancada a casa.

El Vila-real suma dos triomfs en les seues cinc últimes visites al Reale Arena

El Vila-real visita este dissabte a la Reial Societat amb un balanç recent de dos victòries, un empat i dos derrotes en el Reale Arena. L'últim antecedent allí va ser 1-0 amb gol de Kubo.