18.3 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

El Vila-real suma dos triomfs en les seues cinc últimes visites al Reale Arena

El Vila-real visita este dissabte a la Reial Societat en la jornada 14 amb un balanç recent competitiu en el Reale Arena: dos triomfs, un empat i dos derrotes en les seues cinc últimes visites. El precedent més pròxim en l’estadi donostiarra va acabar 1-0, una mostra que els dols tendixen a resoldre’s per detalls quan el marcador és curt.

Les dos victòries més recents del Vila-real a Sant Sebastià van arribar per idèntic 1-3. En la temporada 2021-22 es va imposar amb un doblet de Gerard Moreno, completat per una miqueta de Samu Chukwueze, mentres que Alexander Isak va marcar per als locals. En la 2023-24, el triomf visitant va tornar a ser clar amb un doblet de Santi Comesaña i un gol d’Alexander Sorloth; Mikel Merino va fer el punt donostiarra. En els dos casos, la pegada visitant va marcar la diferència i va obrir avantatges que van condicionar la resta del partit.

L’últim duel entre els dos en el Reale Arena es va disputar en la jornada 19 de la passada temporada, el 13 de gener de 2025. Aquell dia, el Vila-real dirigit per Marcelino arribava quint amb 30 punts i la Reial Societat de Imanol Agutzil era sèptima amb 28. La trobada va ser molt igualat i es va decidir a l’inici de la segona part amb un gran gol de Take Kubo. Eixe punt va ficar a la Real en la lluita per Europa i va acabar amb la imbatibilidad de Marcelino en el Reale Arena, on mai havia pogut guanyar en les seues nou visites amb diferents equips.

Balanç històric a Sant Sebastià

L’historial a Sant Sebastià afavorix al Vila-real després de 22 enfrontaments: onze victòries visitants, sis empats i cinc triomfs locals. Malgrat jugar fora, el conjunt groc ha sabut puntuar amb freqüència. En les dos derrotes més recents del Vila-real en este estadi, el marcador va ser el mateix, 1-0, amb Brais Méndez com a golejador en la 2022-23. En l’empat registrat, 1-1, els punts van arribar des del punt de penal per mitjà de Gerard Moreno i Mikel Oyarzabal.

Noms com Gerard Moreno, Chukwueze, Sorloth, Merino, Oyarzabal o Kubo han aparegut en els últims creus, la qual cosa reforça la idea que la qualitat individual sol pesar en un dol en general equilibrat. Amb estos precedents, el partit d’este dissabte es presenta obert: quan el Vila-real encerta en àrees ha aconseguit victòries folgades, i quan la Real ajusta el marcador, els detalls decidixen.

Últimes notícies

Rescaten a Benidorm a una dona obligada a prostituir-se i detenen a quatre persones

La Policia Nacional ha rescatat a una dona agredida i explotada sexualment a Benidorm i ha detingut a quatre persones en esta localitat i a L'Alfàs del Pi.

Vox votarà en contra del decret d’ajudes per la DANA 2024

Pepa Millán ha confirmat que Vox rebutjarà en el Congrés el reial decret llei amb mesures enfront dels danys de la DANA d'octubre de 2024, en considerar-ho insuficient.

Maribel Vilaplana va pagar a les 19.47 l’aparcament després de menjar amb Mazón el dia de la DANA

Maribel Vilaplana va pagar a les 19.47 un tiquet de 15,10 euros en un aparcament pròxim al Ventorro el dia de la DANA, després de menjar amb Carlos Mazón. El jutjat de Catarroja ha demanat certificar les hores d'entrada i eixida del vehicle.

Hugo Duro després de la seua xilena en el derbi: treball diari per a eixos moments

El davanter del València va valorar la seua xilena davant el Llevant, va destacar la passada de Gayà i es va afermar com a màxim golejador de l'equip en Lliga amb 4 punts.

El València busca davant el DVTK Huntherm un triomf que millore la seua posició per a la segona fase

El València Basket, ja classificat, rep al DVTK Huntherm per a tancar la primera fase amb un triomf que arrossegament un millor balanç a la següent ronda, on compten victòries i diferència de punts.

Un home ha mort i una dona ha resultat ferida després de xocar un cotxe contra una façana en el centre de València

Un conductor de 88 anys ha perdut el control del seu cotxe i ha xocat contra la façana d'un edifici en el centre de València. Ell ha mort i la seua esposa, de 81, ha sigut traslladada amb contusions a l'Hospital General.

Catalá apel·la a la ciència per a estar més preparats davant catàstrofes i demana coordinació després de la dana

En la 37a edició dels Premis Rei Jaume I, Catalá ha defés la ciència com a ferramenta per a anticipar catàstrofes i reduir danys. Boluda ha reclamat obres i consens.

Els premiats dels Rei Jaume I advoquen per transformar la realitat des del coneixement

María Jesús Vicent ha parlat en nom dels guardonats en la 37a edició i ha defés una mirada integradora per a afrontar grans desafiaments i reforçar la inversió en ciència.