Detenen a José ‘El Francés’: està acusat de maltractaments cap a la seua exparella

 

José Rodríguez Vázquez, més conegut com a José ‘El Francés’, ha sigut detingut per la Policia Local de Marbella després de ser acusat d’agredir a la seua exparella. Segons ha pogut conéixer ‘Diari Sur’, ha sigut la pròpia dona de 46 anys la que ha telefontat al servei d’emergències assegurant que el cantant s’havia presentat a la seua casa i li havia agredit.

La dona va realitzar diverses telefonades al servei d’emergència. En la primera, la víctima va assegurar haver sigut agredida per l’intèrpret i va facilitar les dades del cotxe que conduïa, ja que va declarar que havia marxat de la seua casa després de l’atac.

No obstant això, al cap de pocs minuts la Policia va rebre una altra telefonada de la dona en la qual informava que el cantant havia tornat al domicili i es trobava allí mateix.

En rebre la telefonada, els policies van acudir al domicili de la denunciant on van trobar a José ‘El Francés’ assegut en la cuina. Va ser llavors quan els agents van decidir detindre-li sense rebre cap resistència, segons ha informat ‘Diari Sur’.

Després de la detenció, els agents van mantindre una conversa amb la dona en la qual la víctima descrivia el succeït. Segons la dona, el cantant s’hauria presentat a la seua casa i després d’una discussió li va propinar una espenta amb el qual la dona va perdre l’equilibri, va caure a terra i es va fer una ferida al seu braç.

Després de ser traslladada a un centre mèdic, va ser acompanyada pels agents a la comissaria del Cos Nacional de Policia a Marbella perquè formulara la corresponent denúncia davant la Unitat de Família i Atenció a la Dona (UFAM).

Per part seua, José ‘El francés’ va ser conduït als calabossos de la comissaria de Marbella.

Ja havia sigut detingut anteriorment, encara que per delictes d’una altra naturalesa. L’últim arrest que va transcendir va tindre lloc en 2011 a Granada, quan se’l va acusar de fugir d’un accident i d’atemptat contra l’autoritat. Deu anys va arribar a ingressar a la presó arran d’una condemna per tràfic de drogues.

Últimes notícies

Exigixen investigar la mort de dos cetacis traslladats a l’Oceanogràfic de València

La Fundació Franz Weber ha demanat al Ministeri de Ciència i al CSIC que investiguen la mort recent d’una beluga i una delfina traslladades al Oceanogràfic de València des de Canadà, i alerta que Espanya s’està convertint en una destinació per a animals marins de països que prohibixen espectacles.

Les exportacions agroalimentàries valencianes arriben als 6.220 milions fins juliol

Les exportacions agroalimentàries de la Comunitat Valenciana han arribat als 6.219,7 milions d’euros entre gener i juliol de 2026, ja són el 26,3 % de totes les vendes valencianes a l’exterior i deixen un superàvit comercial de 2.168,1 milions en el sector.

Xiquets de les pedanies de València aprenen a fer figures de massapà per Sant Donís

Xiquets i xiquetes de les pedanies de València han aprés a modelar les tradicionals figures de massapà de la Mocadorà en uns tallers organitzats per l'Ajuntament i el Gremi de Forners i Pastissers.

Quatre detinguts en interceptar un quilo de cocaïna a Benidorm

La Policia Nacional ha detingut quatre persones a Benidorm en interceptar una transacció d’un quilo de cocaïna i ha registrat dos vivendes a Alfaz del Pi i La Nucía.

Nou anys de presó per agredir un home que orinava al costat del seu cotxe en un pàrquing de Gandia

La Fiscalia demana nou anys de presó per a un home acusat de deixar greument ferit un altre al qual va sorprendre orinant al costat del seu cotxe en un aparcament de Gandia. La mateixa setmana, l’Audiència de València jutjarà altres casos per exhibicionisme, revelació de secrets, robatori amb violència i agressió sexual.

Cap de setmana d’inici de tardor amb sol i màximes a la baixa a la Comunitat Valenciana

El primer cap de setmana de tardor arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, boires costaneres i temperatures màximes en descens, segons l’Aemet. El vent bufarà fluix i variable, amb predomini del component est i sud-est a les vesprades.

Les Corts afronten l’últim debat de política general a huit mesos de les autonòmiques

Les Corts Valencianes celebraran la setmana que ve l’últim debat sobre l’estat de la Comunitat Valenciana de la legislatura, marcat per l’habitatge, la sanitat, l’educació i la gestió de la dana de 2024. El cara a cara servirà també per a escenificar la pugna entre el Consell de Juanfran Pérez Llorca i una oposició que es reivindica com a alternativa a huit mesos de les eleccions autonòmiques.

Fira Hàbitat, Textilhogar, Cuina i 360 by Cevisama encenen des de dilluns el motor de l’interiorisme a València

Feria Valencia reunix des de dilluns i durant quatre dies les fires Hàbitat, Textilhogar, Espacio Cocina SICI i 360 by Cevisama, amb més de 1.200 marques i 110.000 m² dedicats a l’interiorisme. El nou saló 360 by Cevisama incorpora per primera vegada una àrea específica de bany i revestiments ceràmics.