10.4 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Coca-Cola s’unix a més de 50 ONG per a repartir 10.000 menjars per Nadal

Coca-Cola s’ha unit amb més de 50 ONG i entitats socials, entre elles bancs d’aliments, associacions i escoles d’hostaleria, per a repartir 10.000 menjars a famílies en situació de vulnerabilitat social i econòmica entre el 16 i el 24 de desembre. L’acció s’emmarca en les dates nadalenques, quan el gasto en les llars sol tensionarse, i busca assegurar que més famílies reben un menú complet en dies assenyalats.

La companyia realitza per quint any consecutiu la iniciativa ‘Refresca el teu esperit nadalenc’. En esta edició, personal voluntari de l’empresa torna a col·laborar en l’embutxacat i repartiment dels menjars, a més de donar suport a la distribució i l’organització al costat de les entitats implicades. Este treball conjunt facilita una logística àgil i l’arribada dels lots als punts de lliurament acordats.

Repartiment en 19 ciutats

Els menjars es distribuïxen en 19 ciutats: València, Alacant, Barcelona, Lleida, Mallorca, Menorca, Eivissa, Oviedo, la Corunya, Santander, Bilbao, Madrid, Toledo, Valladolid, Salamanca, Àvila, Granada, Sevilla i Tenerife. La cobertura inclou capitals i territoris insulars, la qual cosa permet acostar l’ajuda a diferents barris i realitats locals sense dependre d’un únic centre de repartiment.

A més, en moltes d’estes ciutats els menjars estan elaborats per establiments i escoles d’hostaleria locals. Esta preparació de proximitat afig coordinació amb proveïdors i cuines de l’entorn, i afavorix menús adaptats al que cada equip pot cuinar i repartir amb rapidesa, mantenint la frescor i la qualitat de les racions.

Coca-Cola ha destacat la labor que realitzen durant tot l’any les entitats socials amb les quals col·labora i ha compartit el seu compromís ‘continu’ de contribuir de manera positiva al benestar de les comunitats en les quals és present. En secundar-se en organitzacions amb arrelament local, el lliurament es canalitza cap a famílies identificades per estes xarxes i s’optimitzen recursos per a arribar a més llars en un període concentrat de dies.

Últimes notícies

Detinguts dos hòmens atrinxerats a Elx després de matar a dos i ferir a un tercer

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de la Marina, a Elx, després de matar a dos i ferir greument a un tercer. El cas està sota secret i es descarta, ara com ara, un ajust de comptes.

Detinguts dos atrinxerats a Elx després de la mort de dos hòmens i un ferit greu

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de La Marina. Abans havien matat a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

El València preveu multiplicar per dotze els ingressos amb butaques especials del Nou Mestalla

El club espera multiplicar per dotze els ingressos de les zones amb servicis extra del nou estadi. Presenta un centre d'experiència per a comercialitzar 6.500 seients, una mica més del 9% de l'aforament.

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.

Marcelino convertix La Ceràmica en un fortí

El Vila-real ha patit només huit derrotes en 41 partits com a local des del retorn de Marcelino. En 2024 i 2025 l'equip només va cedir quatre vegades per any a casa.

La mort del valencianisme en que m’he format

Intentaré seguir treballant com a gramàtic, i mirar, buscar i ajudar a conformar un valencianisme social i polític que no tinga les idees errònies del valencianisme que, este dilluns, vaig vore morir.

El Marató bp Castelló entrega cinc xecs solidaris de 1.200 euros a cinc ONG

L'organització del Marató bp Castelló i 10K FACSA Castelló va entregar cinc xecs de 1.200 euros a Youcanyolé, Telèfon de l'Esperança, AFA Castelló, Asolecas i Antian. La recaptació procedix de l'edició de febrer de 2025 i subratlla l'impacte social de la carrera.

El València entrenarà a Mestalla amb portes obertes el 29 de desembre

El club programarà una sessió oberta a Mestalla el 29 de desembre. Les portes s'obriran a les 10.30 i l'accés requerirà una entrada generada en la web.