Morella comptarà amb actes taurins durant el mes d’agost

 

Morella ha començat a organitzar les activitats culturals i festives de l’estiu amb la reunió amb les associacions de la ciutat i els diferents encontres amb cadascuna d’elles.

Així, l’Ajuntament de Morella amb la col·laboració de la penya El Bou han plantejat diferents actes taurins durant el mes d’agost. El primer serà el 7 amb un concurs de retalladors i emboladors, el segon està previst el 18 quan la penya celebra el seu dia i el tercer està previst per al 21 d’agost.

Tots ells seran a la plaça de bous de Morella amb l’aforament i les mesures sanitàries per a previndre la COVID-19.

L’alcalde de Morella, Rhamsés Ripollés, ha destacat que “treballem junt amb les associacions per a configurar el calendari d’activitats de l’estiu” i ha afegit que “com ja va passar l’any passat, els actes han de complir les mesures sanitàries per a evitar contagis de la COVID-19 i realitzar-se de manera segura, així, caldrà adquirir entrades anticipades per als actes taurins”.

L’edil ha explicat que “els actes s’emmarquen en els dies on s’ubicarien les festes d’agost de la ciutat amb el dia de la penya El Bou dins d’estes”.

També ha comentat que “més avant es podrà detallar esta programació i la resta d’activitats d’estos mesos i la manera d’obtindre les entrades”. Finalment, ha remarcat que “la societat morellana sempre ha sigut participativa i activa en la programació d’activitats durant els mesos d’estiu i volem que esta continue dins de les normes que marquen des de sanitat”.

Cal recordar que el passat 15 de maig l’Ajuntament de Morella va organitzar una reunió informativa amb totes les associacions de la ciutat. En esta es van iniciar les propostes per a organitzar activitats durant els mesos d’estiu.

Així, durant les últimes setmanes, les associacions han traslladat les seues idees al consistori de manera que hi haja activitats culturals, festives i esportives per a tots els públics. 

Rhamsés ha apuntat que “hem rebut propostes de les associacions, les quals s’estan valorant i prompte farem una altra reunió”.

Últimes notícies

Dues hores clau a Tírig per a atacar el foc amb mitjans aeris

Els equips de bombers intensifiquen les tasques a Tírig, on el foc és més complex, aprofitant dues hores decisives per als mitjans aeris. El temporal elèctric d’ahir ha provocat quatre incendis a la província de Castelló.

La Generalitat impulsa amb el port de Castelló la salvació d’una planta única al litoral valencià

La Generalitat i l’Autoritat Portuària de Castelló han intensificat els treballs de restauració ambiental per a protegir la planta autòctona Medicago citrina, l’única espècie valenciana en la llista ‘Top 50’ de la UICN i catalogada en perill d’extinció a Espanya.

La Comunitat Valenciana afronta un agost quasi ple en hotels, apartaments i càmpings

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a agost un 83,9 % d’ocupació hotelera mitjana, amb xifres encara més altes en apartaments i càmpings i un clar lideratge de la província d’Alacant.

El CEAM detalla com la vegetació ha alimentat l’incendi de la Vall d’Uixó

Un informe del CEAM conclou que la ràpida dessecació de la vegetació entre abril i juliol ha incrementat la virulència de l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha cremat quasi 9.600 hectàrees, moltes dins de la Serra d’Espadà.

El PPCV reclama a Sánchez que pague el deute de dependència amb la Comunitat

El PPCV ha exigit al Govern de Pedro Sánchez que abone més de 4.000 milions d’euros que, segons el partit, deu a la Comunitat Valenciana en matèria de dependència, i que complisca el compromís de finançar el 50% del sistema.

El PSPV reclama reforçar ja els bombers forestals a Castelló per la seua seguretat

El PSPV-PSOE exigix a la Generalitat que reforçe de manera immediata les unitats de bombers forestals i millore les seues condicions de seguretat, després de la denúncia d’un bomber que ha afrontat quasi a soles l’incendi de Tírig.

Els esforços contra el foc es concentren a Tírig després de controlar l’incendi de Culla

Un total de 200 efectius terrestres i 17 mitjans aeris treballen hui als incendis de Tírig i Serra d’en Galceran, després de donar per controlat el foc de Culla i extingit el de Salzadella.

Aras de los Olmos es prepara per multiplicar per dotze la població pel dia de l’eclipsi solar

Aras de los Olmos, amb uns 400 habitants, es prepara per rebre fins a 5.000 persones per a veure l’eclipsi solar, amb mesures de seguretat especials i restriccions d’accessos. La Generalitat establirà el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis i tancarà diversos parcs naturals.
FILMOTECA D'ESTIU