12 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Ordenen l’ingrés a la presó de Juana Arribas per sostraure als seus fills

El jutjat penal número 1 de Granada ha ordenat la detenció i ingrés a la presó de Juana Rivas per a complir la condemna ferma de dos anys i mig de presó per un suposat delicte de sostracció dels seus dos fills menors en l’estiu de 2016.

Les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat han de localitzar a la mare de Maracena en un termini no superior a 15 dies a fi de notificar-li la resolució d’ingrés a la presó.

El Jutjat reclama també a Juana Rivas el pagament de la indemnització de 12.000 euros per a rescabalar a la seua exparella, l’italià Francesco Arcuri, que té la custòdia dels xiquets en Carloforte, amb prevenció de procedir a la via de constrenyiment en cas d’impagament.

En el mateix acte, que està datat este dijous 27 de maig, es dirigeix un exhort al Registre Civil on conste inscrit el naixement dels menors a fi que quede anotada la privació de la pàtria potestat de la condemnada per un període de 6 anys.

Esta decisió es produeix després que Juana Rivas esgotara l’últim cartutx que li quedava per a evitar la pena de presó imposada per la sostracció dels seus dos fills menors.

Després d’una successió de plets perduts i un grapat de decisions equivocades, la Sala penal del Tribunal Suprem va reduir a dos anys i mig la pena de cinc anys de presó i sis de pèrdua de la pàtria potestat imposada per l’Audiència Provincial de Granada.

El seu lletrat ha demanat l’indult del Govern per a lliurar a la presumpta mare coratge de Maracena d’entrar en la presó per aquell viatge sense retorn que va emprendre a Espanya amb els seus fills per a no entregar-los al seu pare, que vivia a Itàlia.

Últimes notícies

El PP atribuïx al ‘odi de l’independentisme’ l’atac a la seua seu de Finestrat

El PP de la Comunitat Valenciana ha condemnat l'atac nocturn contra la seua seu a Finestrat i l'ha vinculat al 'odi de l'independentisme' cap al valencià. La formació assegura que fets similars s'han repetit en l'últim any i reclama una condemna unànime.

Els detinguts pels homicidis en una vivenda d’Elx passen a disposició judicial després de dos intents previs d’ocupació

Els dos arrestats per la mort de dos hòmens en una vivenda d'Elx han passat a disposició judicial després de declarar davant la Guàrdia Civil. Es van atrinxerar durant hores i havien intentat ocupar la casa en dos ocasions anteriors.

Bragarnik va afermar a l’Elx el seu model esportiu i de gestió en 2025

En 2025, l'Elx va viure el seu millor any amb Bragarnik: ascens, joc recognoscible i deute saldat van impulsar reformes, rècord d'abonats i projecció internacional.

El Llevant sondeja el mercat d’extrems a l’espera de l’anàlisi de Luís Castro

Cuer en l'aturada nadalenca, el Llevant explora reforços de banda per a gener i supedita les decisions al diagnòstic de Luís Castro.

Ferrero, sobre la seua ruptura amb Alcaraz: ‘Estic dolgut però tranquil per haver fet els deures’

Juan Carlos Ferrero admet que la separació amb Carlos Alcaraz li deixa 'dolgut', però amb la tranquil·litat d'haver complit els objectius. No tanca la porta a tornar a treballar amb el murcià i confia que el canvi no afecte el seu rendiment.

el Japó es rendix davant les slippers valencianes amb sola de pneumàtic i ressons venecians

La firma Muné ha adaptat el calçat venecià a unes slippers amb sola de pneumàtic reciclat i plantilla de gel, i ha aconseguit obrir mercat al Japó amb un punt fix en Aichi.

Nit de Nadal amb cels coberts i ruixats en la Comunitat Valenciana

La Nit de Nadal arriba en la Comunitat Valenciana amb cels molt nuvolosos i ruixats, més probables i localment moderats en el litoral sud de València i el nord d'Alacant. Les mínimes baixen de manera lleugera i s'esperen gelades febles a l'interior, amb vent que rolará a nord en les hores centrals.

91-81: Costello guia al València Basket en un dol de cames teses davant el Baskonia

València Basket es va imposar 91-81 a Baskonia en un partit marcat pel cansament i liderat per Matt Costello. Els taronja van gestionar millor el tram final.