Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

Ejemplo de shortcode con estilo
La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles este dijous a la vesprada a la partida de El Fenollar, al terme municipal d’Alacant. El principal sospitós és el pare de família, que ha resultat ferit amb arma blanca igual que una altra de les filles i tots dos han sigut hospitalitzats.

Segons han informat fonts de l’institut armat, l’avís ha arribat al telèfon d’Emergències 112 cap a les 19.40 hores. A partir d’eixe moment s’han mobilitzat diverses patrulles de la Guàrdia Civil fins al domicili familiar situat en esta partida rural d’Alacant.

Quan els agents han accedit a l’interior de l’habitatge han trobat la dona i una de les filles ja mortes. En el mateix lloc també estaven el pare i una altra de les filles amb ferides d’arma blanca, per la qual cosa els servicis sanitaris els han traslladat ràpidament a un centre hospitalari.

Fonts pròximes a la investigació han indicat que, de moment, el pare és el principal investigat com a presumpte autor dels fets. No obstant això, la Guàrdia Civil manté totes les línies obertes per a aclarir exactament què ha passat dins de la vivenda familiar.

Sense antecedents en el sistema Viogén

Les mateixes fonts han assenyalat que, segons les comprovacions inicials, no consten antecedents en el Sistema de Seguimiento Integral en los Casos de Violencia de Género (Viogén). Això significa que no hi havia denúncies registrades per violència de gènere entre el presumpte agressor i la dona assassinada.

La investigació continua oberta per a reconstruir la seqüència dels fets, determinar com s’ha produït l’agressió i aclarir el paper de cadascun dels membres de la família. La Guàrdia Civil també està recopilant informació en l’entorn pròxim de les víctimes per a entendre el context previ a l’atac.

Els investigadors esperen prendre declaració al pare i a la filla ferida quan el seu estat mèdic ho permeta. Estes declaracions, junt amb els informes forenses i les diligències recollides en el lloc, seran clau per a posar el cas a disposició judicial en els pròxims dies.

Últimes notícies

Una tuba sorprén el cel d’Alacant durant una forta tronada sense causar danys

Una tuba s’ha format este dissabte sobre el cel d’Alacant durant una tronada intensa, sense arribar a tocar terra ni causar danys. Aemet ha activat avís roig per pluges extremes al litoral sud de València i nord d’Alacant per a este diumenge.

València i Athletic empaten a zero en un Mestalla sense gols

València CF i Athletic Club han signat un 0-0 a Mestalla en un partit de dues parts ben diferenciades. Els locals continuen en descens malgrat l'embranzida mostrada en la segona mitat amb Javier Aguirre.

Gayà fa història en Lliga en arribar als 350 partits amb el València

José Luis Gayà ha arribat als 350 partits en Lliga amb el València CF en el duel contra l'Athletic i es queda a només un encontre d'igualar David Albelda com a tercer jugador amb més partits en la competició de la història del club.

Iñigo Pérez lamenta la falta de gol del Vila-real en l’empat contra l’Elx

Iñigo Pérez ha assegurat que el Vila-real ha fet una primera part excel·lent contra l’Elx, però ha admés frustració per la falta d’encert davant la porteria en l’empat sense gols a LaLiga.

Aldaia alça barreres contra les inundacions i la UPV tanca els seus campus pel temporal

Aldaia ha instal·lat barreres antiinundacions al barranc de la Saleta i la UPV ha suspés tota l’activitat als seus tres campus pel risc de pluges torrencials. Cultura també ha cancel·lat funcions teatrals i projeccions de la Filmoteca.

Anselmi destaca l’empat de l’Elx a Vila-real com un resultat molt meritori

Martín Anselmi ha valorat com a molt meritori l’empat sense gols de l’Elx al camp del Villarreal, un rival que ha definit com a equip amb molta jerarquia. El tècnic ha subratllat el bon treball defensiu, el partit de Dituro i ha confirmat un fort esquinç de turmell de Marc Aguado.

Repartiment de punts entre Villarreal i Elche a La Ceràmica

Villarreal i Elche han empatat 0-0 a l'estadi de la Ceràmica en un partit on els groguets han anat de més a menys i l'equip il·licità ha sabut patir per traure un punt valuós.

Manises ompli el camp per al II Torneig Tornem! dos anys després de la dana

El camp de Manises ha acollit la segona edició del Torneig Tornem!, que ha reunit centenars de xiquets i famílies per a celebrar la recuperació del futbol valencià dos anys després de la dana. La selecció valenciana sub-12 i el Levante UD han alçat els títols en una jornada festiva marcada també per l’avís de pluges intenses.