Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

Ejemplo de shortcode con estilo
El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

El migcentre malià Aliou Dieng, de 28 anys, ha aterrat este dimarts a l’aeroport de Manises, a València, per a passar les proves mèdiques i tancar el seu fitxatge pel València CF, amb el repte declarat de tornar a viure nits europees a Mestalla des d’esta mateixa temporada.

En la seua arribada a l’aeroport, Dieng ha mostrat la seua satisfacció per fer el pas al club valencianista i ha remarcat la dimensió del nou equip. El futbolista ha afirmat que el València és, per a ell, una destinació il·lusionant tant en l’àmbit esportiu com personal.

Objectiu: tornar les nits europees a Mestalla

El centrecampista ha explicat als mitjans que havia somiat amb una oportunitat com esta i ha deixat clar quin és el seu gran objectiu des que pise Mestalla. Segons ha assenyalat, el seu repte és ajudar l’equip a recuperar la seua presència en competicions continentals.

‘El València és gran club i estic molt content d’arribar ací. L’objectiu és portar de tornada les nits de Lliga de Campions i d’Europa a València i lluitarem per això este any’, ha declarat Dieng, subratllant així la seua ambició des del primer dia.

El jugador ha confirmat també que ja ha parlat amb l’entrenador del primer equip, Carlos Corberán, que ha sigut una peça clau en la seua decisió. ‘He parlat amb l’entrenador i espera molt de mi. Espere tornar la confiança i donar el millor de mi al club’, ha afegit el futbolista malià.

Quart fitxatge valencianista per a la nova temporada

Dieng exercix com a pivote defensiu i arriba al València després d’abandonar l’Al Ahly egipci, el seu últim club abans d’esta nova etapa en LaLiga EA Sports. El migcentre passarà en les pròximes hores les pertinents revisions mèdiques i físiques, pas previ necessari abans de firmar oficialment el seu contracte.

Amb la seua incorporació, el València CF suma ja quatre reforços per al pròxim curs, en què el club busca reforçar totes les línies de l’equip. Abans de l’arribada del malià, l’entitat havia tancat ja les incorporacions de Justin de Haas, Guido Rodríguez i Ryunosuke Sato, de manera que el centre del camp i la defensa guanyen opcions i competència interna.

L’arribada de Dieng reforça especialment la posició de pivote, una zona clau en l’esquema de joc de Corberán. El club confia que el futbolista aporte equilibri, treball sense baló i experiència internacional, després del seu pas per un conjunt tan exigent com l’Al Ahly.

A l’espera que el fitxatge es faça oficial quan supere tots els reconeixements mèdics, el jugador ja ha deixat clar que la seua meta passa per contribuir, des de la seua posició al mig del camp, a un València més competitiu i amb aspiracions de tornar a Europa a curt termini.

Últimes notícies

Presó provisional sense fiança per a un altre detingut a Valencia per la seua relació amb Blocus

Un jutjat de Catarroja ha decretat presó provisional sense fiança per a un detingut a Alfafar, investigat per la seua vinculació amb Blocus.

València recorda les víctimes de la dana amb una pancarta de 233 morts

La marxa pel segon aniversari de la dana ha començat a València amb el record de les 233 persones mortes i la reclamació de responsabilitats.

Pau Navarro demana disculpes i reivindica el suport de l’afició del Vila-real

El defensa ha demanat disculpes a qui s’haja sentit molest i ha insistit que la marxa d’aficionats no justifica els mals resultats del Vila-real.

Comerços del centre de València abaixen la persiana davant el risc de disturbis

Nombrosos establiments del centre de València han tancat esta vesprada per precaució davant de possibles saquejos i disturbis convocats pel canal Blocus.

València manté un ampli dispositiu policial durant la nit de Halloween

El reforç policial al centre de València continuarà fins a les primeres hores de diumenge davant de les crides a provocar altercats i saquejos.

Castro demana al Llevant que mantinga la seua identitat després de perdre davant l’Atlético

Luís Castro ha destacat el joc i les ocasions del Llevant malgrat la derrota davant l’Atlético de Madrid al Ciutat de València. També ha elogiat el jove Marc Santos.

Brugué destaca l’actitud de l’equip després de perdre davant de l’Atlético

Roger Brugué ha llevat importància a l’error d’un company que ha propiciat el primer gol de l’Atlético i ha destacat la bona actitud del Llevant en la derrota per 0-2.

L’Atlético de Madrid venç 0-2 el Levante i pren el lideratge

L’Atlético de Madrid ha guanyat 0-2 al Levante al Ciutat de València i s’ha situat líder, amb un partit més que el Barcelona.