23.5 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Les proves que converteixen a Olga Moreno en còmplice del seu marit

Olga Moreno va partir a participar en ‘Superviviemtes‘ quan apenes començava la docusèrie de la vida de Rocío Carrasco en el que es desvela que el seu marit Antonio David Flores està acusat de maltractar a la seua exmuller i d’haver manipulat als seus fills en contra de la seua mare. Però, era Olga coneixedora de tot el que succeïa a la seua esquena?

Moltes són les persones que asseguren que Moreno si sabia de tot el que feia el seu home en contra de Rocío Carrasco. «Jo cada dia tinc més clar que Olga és coneixedora. Estes dones florer que porten vint anys amb el seu marit, sobretot d’una generació jove com és Olga, i que no saben el que està ocorrent a casa mai me les he cregut», ha assenyalat María Patiño en el ‘Deluxe‘.

És a dir, que entre altres coses, «Olga ha de saber que Antonio David tenia una guàrdia i custòdia que no va signar sis mesos després d’haver-la concedit». «També ha de saber que facturava a través de la seua empresa i no facturava legalment…», ha començat enumerant la presentadora de ‘Socialité‘.

A més, «ha de ser coneixedora dels reportatges perquè va, viu la vida, els reportatges robats, pactats, que ha fet el seu marit i en els quals ella participava. En definitiva, que ha de ser coneixedora de tot l’aspecte mediàtic», ha prosseguit analitzant Patiño.

Això, sumat al fet que «Antonio David, en la seua llibertat, i també emparat per tots nosaltres, criticava a Rocío Carrasco al llarg de vint anys», recalcava.

«I tot este coneixement la fa, com sempre dic, que faça un pas endavant i diga ‘doncs sí, jo faig costat al meu marit, sé el que fa el meu marit perquè em dóna la gana’. El problema és que Olga pretén com ignorar, tenir un segon pla, i donar a entendre que no és conscient del que realment és», ha resolt la tertuliana posant de manifest la culpabilitat de la dissenyadora.

Bona prova d’això, és que després d’haver arremés amb duresa contra Carrasco estes setmanes, en l’últim moment ha volgut rentar-se les mans i fer com si res. I fins i tot la gran amiga que Olga s’ha fet en el reality, Marta López, sembla haver-la deixat en evidència.

«Si que hem parlat de Rocío Carrasco, però no l’hem criticat. Simplement, hem parlat de coses que Olga ha viscut i ho hem parlat perquè ens ha donat la gana… Sé que li donareu la volta i no ho comprendreu. No ha criticat a Rocío Carrasco, tan sols ha parlat de moments puntuals», ha reconegut en el ‘Deluxe’.

Ja en el seu documental, Rociíto ha desmuntat esta imatge de mare abnegada que la dona d’Antonio David s’ha esforçat per reflectir davant els mitjans, on sempre ha recalcat que vol a Rocío i David Flores com si foren els seus propis fills.

De fet, la filla de ‘la més gran’ assegurava que va estar a punt d’arribar a les mans amb Olga després del famós incident en el qual suposadament es va trobar amb el seu fill David en els jutjats, però es va negar a saludar-li.

«En eixir, ací ja sí que veig a David. Quan obri la porta, creua amb la mirada d’Olga, que em mira fixament. Ella em veu sortir de la sala, em mira, li agafa la cara al xiquet i comença a donar-li besos i li gira la cara perquè no em veja», explicava en un dels episodis del seu docuserie.

Va ser en este moment quan Carrasco va estar a punt de muntar un escàndol. «Quan passa això, jo anava directa per ella. Podia passar que hi hagués algun problema i que alguna de les dos no eixira d’allí. Jo, esta que és ací, anava per ella. El meu advocat em va agafar de la màniga i em va dir ‘No Ro, tira que et fiques en un problema’».

«Ella no deixa que el meu fill em veja a mi, però és mentida, com ha comptat en el ‘Deluxe’, que s’aixeque i em diga: ‘De debò no saludaràs al teu fill?’. No té cony. No té el que ha de tenir, per a després del que ha fet dir-me a mi ni això», apuntava amb ràbia.

Així, ratllava a la dissenyadora de ser una provocadora l’única intenció de la qual era continuar omplint-se les butxaques a la seua costa al costat del seu marit.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València adopta Cap i Casal com a nou lema institucional

L'Ajuntament emprarà el lema al costat de l'escut per a identificar la ciutat i reforçar la seua imatge. L'anunci arriba amb crítiques pel cost de 10.000 euros.

Pérez Llorca acudirà a la Comissió Mixta de la dana amb tarannà constructiu

El president ha assegurat que anirà a la Comissió Mixta Generalitat-Govern amb ànim de col·laborar. Lamenta que arribe molt tard i valora la rectificació de l'Executiu.

Més de 6.000 agents vetlaran per la seguretat de les Falles 2026 a València

València activarà un dispositiu amb més de 6.000 efectius per a les Falles 2026. El pla reforça el control en mascletaes, estacions i accessos per a evitar embuts.

Pérez Llorca defén que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats a Alacant

Pérez Llorca ha afirmat que la Generalitat és ara una administració 'seriosa' que 'controla' i reforça la inspecció en l'adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats detectades a Alacant. Ha garantit més controls i ha subratllat que la investigació judicial se centra en un funcionari ja apartat.

Pérez Llorca i Torres copresidirán la primera Comissió Mixta per la dana en Riba-roja

Pérez Llorca i el ministre Torres copresidirán el dimecres a Riba-roja de Túria la primera reunió de la Comissió Mixta per la dana. La cita serà a les 12.30 i el ministre visitarà abans les obres del canal Xúquer-Túria a Torrent.

Pérez Llorca demana unitat i comprensió davant la violència de gènere i evita la confrontació ideològica

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha demanat unitat i comprensió davant la violència de gènere i ha refusat entrar en dogmes ideològics. La seua crida s'ha produït després del crim masclista de Benicàssim i enmig del debat polític sobre esta qüestió.

Catalá veu tardana la Comissió Mixta de la dana i Bernabé confia en una coordinació efectiva

Catalá ha criticat que l'òrgan s'active 16 mesos després de la dana, mentres Bernabé ha defés la seua utilitat per a reforçar la coordinació entre administracions.

Miquel Alberola retrata a Raimon en ‘Aquest jo que soc jo’

El llibre 'Aquest jo que soc jo' es presenta com la biografia més completa de Raimon, amb una mirada omnicomprensiva a la seua trajectòria, el seu llenguatge artístic i el seu impacte cívic. L'obra repassa del primer a l'últim recital i explica com el context polític va marcar el seu camí.