La Policia Nacional ha detingut este dimecres a l’Estació del Nord de València una parella reclamada per un jutjat de Tarragona per un presumpte delicte d’homicidi relacionat amb la mort del seu bebé, segons han informat fonts policials.
Detenció i requisitòria judicial
Els agents han identificat la parella en la principal estació ferroviària de la ciutat. En comprovar la seua documentació, han detectat que sobre tots dos pesava una requisitòria judicial de busca i detenció. L’ordre procedia d’un jutjat de Tarragona i estava vinculada a una causa oberta per homicidi.
Fonts policials han explicat que la detenció s’ha produït sense incidents destacables. Després de l’arrest, els agents han traslladat la parella a dependències policials per a la seua posada a disposició judicial, tal com marcava la requisitòria emesa des de Tarragona.
Relació amb la mort del bebé
Segons ha avançat el diari ‘Levante’, la detenció es relaciona amb la mort del bebé de la parella. Les mateixes fonts consultades han confirmat únicament l’existència del presumpte delicte d’homicidi i de l’ordre de detenció, sense oferir més detalls sobre les circumstàncies del cas ni sobre la situació del menor.
La investigació continua oberta sota la direcció del jutjat de Tarragona que instrueix la causa. A mesura que avancen les diligències, s’hauran d’aclarir les circumstàncies de la mort del bebé i el paper que presumptament haurien pogut tindre els detinguts, que mantindran la condició d’investigats fins que hi haja una resolució judicial ferma.







