Ferran Torres conquista el mercat del luxe amb la seua imatge ‘canalla’

Ejemplo de shortcode con estilo
El gol de Ferran Torres en el Mundial ha impulsat la seua projecció comercial. Les marques de moda, restauració i esport busquen ara la seua imatge.

El gol de Ferran Torres amb Espanya en el Mundial ha multiplicat l’interés de les marques. La seua arribada al Paris Saint Germain li ha obert el mercat del luxe.

El futbolista de Foios manté una rutina exigent: es desperta prompte, es banya en aigua a quatre graus i després pren cafè sense llet. També practica el dejuni intermitent.

La seua imatge combina un perfil atrevit i rebel amb una trajectòria de superació. Les marques busquen eixe vessant ‘canalla’, mentre les xarxes socials amplifiquen cada aparició.

Marques i projectes comercials

Des de Leaderbrock Sports, dirigida per Héctor Peris, i TQTK Studios, encapçalada per David Rodríguez, coordinen l’agenda del jugador. El Paris Saint Germain també aprofita la seua popularitat i exhibix la seua camiseta en una botiga de Manhattan.

“Es un futbolista diferente, directo, mantiene su fidelidad a su entorno desde que era un chaval en el fútbol valenciano”, asseguren persones del seu cercle més pròxim.

La companyia que gestiona el seu present i futur té la seu a València. El seu valor de mercat és de 447,58 milions d’euros, segons Transfermarkt. Ocupa el lloc 15 entre les agències especialitzades del món i és la primera amb capital íntegrament espanyol.

L’acord amb Iuman Intimissimi, firma italiana de llenceria, ha portat la imatge de Ferran a aparadors i marquesines de mig món. La negociació va començar abans del Mundial dels Estats Units, abans del gol i de l’exclamació ‘¡Oh Ferran!’.

També ha cridat l’atenció en el sector de la moda. Després d’una sessió per a WWD -Women’s Wear Daily-, Calvin Klein va validar la seua fotografia en Instagram.

La firma va destacar el posat de Ferran amb la Cotton Classics Tank Top blanca. Tanmateix, el futbolista ja s’havia compromés amb el seu patrocinador actual.

Una imatge amb diverses facetes

Les propostes que rep el seu entorn són molt diverses. Una d’elles ha sigut convertir-lo en protagonista de la lletra d’un pasdoble, una proposta que l’article descriu com a ‘random’.

El jugador, nascut a Foios en 2000, també connecta amb els propietaris de mascotes. El seu afecte pels gossos li ha donat presència en eixe segment.

A més, el públic valora el seu compromís amb la sostenibilitat, així com la sinceritat i l’empatia amb què ha parlat dels seus problemes de salut mental.

El sobrenom futbolístic de tauró li ha obert les portes de l’Oceanográfic de Valencia. El centre ha posat el seu nom a un dels seus taurons grisos, de l’espècie Carcharhinus plumbeus.

En paral·lel, Under Armour ha concentrat la seua estratègia en Ferran després de la marxa del seu ambaixador Stephen Curry. En les últimes setmanes, el jugador també ha rebut ofertes destacades de fotògrafs coneguts.

Ferran ha rebut moltes crítiques, però ha aprés a superar-les i relativitzar els errors al camp. Eixa evolució l’ha portat a apostar per projectes arriscats, com representar les hamburgueses Vicio.

La campanya usa el lema ‘las burgers van primero’ i tapa la cara del futbolista amb el producte. Així, una marca amaga precisament el rostre que altres anunciants busquen destacar.

Moda internacional i projecció als Estats Units

La nova etapa també l’ha dut a passarel·les de Milà i París, i a la Mostra de Venècia. Allí coincidixen influencers i celebritats.

A casa, manté un preparador personal, un cuiner i una cambra hiperbàrica. La vivenda és a deu minuts de la ciutat esportiva del Paris Saint Germain, i també dona importància a l’estilista.

Després de guanyar el Mundial amb Espanya, Ferran va aparéixer en les portades en paper de The New York Times i The Wall Street Journal. També ha treballat el mercat dels Estats Units.

A l’agost, va protagonitzar la campanya de la seua marca esportiva en programes de màxima audiència i va llançar cerimonialment la primera bola en un partit de beisbol.

El jugador va deixar el FC Barcelona, va confiar en Luis Enrique i viu una etapa nova. Mentrestant, la seua imatge també dona relleu a la botiga del club als Camps Elisis.

El nom Ferran i la seua popularitat

El Mundial de 2010 va posar de moda el nom d’Iker. Les dades més recents de l’INE, corresponents a 2025, comptabilitzen 13.255 persones anomenades Ferran.

L’edat mitjana d’aquestes persones és de 32,9 anys. Lleida, Barcelona, València i Castelló són les ciutats amb més persones amb eixe nom.

L’INE actualitzarà pròximament el llistat de noms de 2026. S’espera que Ferran guanye popularitat després que Rodri alçara a Nova York la Copa del Món de la selecció de Luis de la Fuente.

Últimes notícies

València ha passat una vesprada sense incidents destacats

El centre de València ha viscut una vesprada tranquil·la, tot i la vigilància policial davant d’una convocatòria de disturbis vinculada a Blocus.

Detenen un menor per difondre missatges de Blocus Valencia

Un menor ha sigut detingut per difondre missatges de Blocus Valencia que convidaven a entrar en altres aplicacions i xats. És la cinquena detenció davant d’una convocatòria de possibles disturbis.

El buit de les víctimes mortals de la dana de 2024 centra la manifestació pel segon aniversari

Més de 3.500 persones han recorregut el centre de València en el segon aniversari de la dana, en homenatge a les 234 víctimes mortals.

Presó provisional sense fiança per a un altre detingut a Valencia per la seua relació amb Blocus

Un jutjat de Catarroja ha decretat presó provisional sense fiança per a un detingut a Alfafar, investigat per la seua vinculació amb Blocus.

València recorda les víctimes de la dana amb una pancarta de 233 morts

La marxa pel segon aniversari de la dana ha començat a València amb el record de les 233 persones mortes i la reclamació de responsabilitats.

Pau Navarro demana disculpes i reivindica el suport de l’afició del Vila-real

El defensa ha demanat disculpes a qui s’haja sentit molest i ha insistit que la marxa d’aficionats no justifica els mals resultats del Vila-real.

Comerços del centre de València abaixen la persiana davant el risc de disturbis

Nombrosos establiments del centre de València han tancat esta vesprada per precaució davant de possibles saquejos i disturbis convocats pel canal Blocus.

València manté un ampli dispositiu policial durant la nit de Halloween

El reforç policial al centre de València continuarà fins a les primeres hores de diumenge davant de les crides a provocar altercats i saquejos.