13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

No me tireu més de la llengua. L’estocada final de Carmen Lomana a Rocío Carrasco

 

Carmen Lomana ha estat, sens dubte, una de les celebritats que més crítiques s’han mostrat amb el documental de Rocío Carrasco.

Així, des d’un primer moment no dubtava a qualificar-lo com un «espectacle denigrant», i fins i tot compartia la seua opinió amb les seues més de 200.000 seguidors de Twitter.

«Però, de veritat a algú li importa esta història tan domèstica i avorrida de dos persones amb vides molt grises? Quin rotllo ens està deixant anar Rocío Carrasco. Però el tema no era el de bona o mala mare?. Em dormiré pensant que sóc una lerda per veure-ho», sentenciava amb duresa.

A més, el programa ‘socialité‘ no dubtava a recalcar que l’odi que Rociíto sent pel seu ex, Antonio David, podria haver enfosquit l’amor pels seus fills, i fins i tot posava en dubte la veracitat del seu testimoniatge.

«El que queda clar és que Rocío porta set anys sense veure als seus fills, tots hem vist a la seua filla dient que vol parlar amb ella! Això és la història interminable. Té un altre fill, i no s’ha preocupat en este temps, dient que ‘este és feliç’, com si els nens que tenen una deficiència ni senten ni pateixen».

I, ara, després de veure la recent entrevista en directe de la filla de ‘la més gran’, Lomana ha acabat d’explotar contra ella. Així, ha sostingut que este testimoniatge de Carrasco està fora de lloc i arriba a destemps. «Tot té un temps en la vida i això està fora de temps, però, sobretot, fora de lloc».

A més, no ha dubtat a assenyalar que «és com una història d’odi que s’ha quedat enquistada». I, també s’ha atrevit a comentar sobre esta explicació que Rocío Carrasco va donar sobre els motius pels quals no agafa el telèfon a la seua filla.

Carrasco, va explicar que no parlava amb Rocío Flores perquè no se sentia preparada, i també per recomanació dels especialistes que l’estaven tractant. No obstant això, la seua versió no convens a Lomana.

«Si tu tens un arravatament d’amor pels teus fills, la teua filla et crida, no penses si estic preparada o no. Agarre el telèfon i li dic ‘vine ací, que no puc més amb les ganes de veure’t’», ha al·legat.

Una opinió que porta sostenint des que s’estrenés el documental, i és que la socialité no aguanta més tot el drama que s’ha generat entorn del seu testimoniatge. «La porte escoltant fa un mes, és que no».

D’altra banda, ha destacat que no creu que el relat de Rociíto vaja a ajudar a altres dones que són maltractades. «Una dona maltractada per veure a Rocío no telefonarà a este número». Alguna cosa, del que Telencinco a presumit tot este temps, ja que la cadena ha afirmat que les anomenades al 061 s’han disparat des que Rocío Carrasco va aparéixer en televisió contant la seua història.

«Amb quina mena de dona ens volem quedar?, amb dones tot el dia plorant i queixant-se, castigant d’alguna manera els homes?», es pregunta Lomana. «Jo no. Estes coses es parlen amb la teua família i es lleva este bucle en el qual està ficada».

Per a ella, els mitjans s’estan extralimitant. «Un dia que parle està bé, però tot això em sembla massa i sobretot em sembla una falta de respecte per ella mateixa, pels seus fills, per la seua família».

I, sobretot, assenyala que l’altra part no ha pogut parlar per a defensar-se: «Encara no hem sentit parlar a l’altra part, així que estiguem preparats per a tot. Probablement, dins de dos o tres mesos esta dona que fa poc l’estaven posant com un drap, ara l’han pujat als altars i pot baixar dels altars també. Si no fos perquè treball en els mitjans us segur que no ho veuria. De tota manera, si este xou serveix per a ajudar a algú beneït siga”, assegurava categòric.

«No m’agrada ser tan crítica, però podria haver-vos dit tot el contrari, ‘Pobreta, com ho sent…’ Però és que no és així, dic tot el que pense o no dic res, però em tireu de la llengua», ha advertit en referència a tots aquells que no dubten a preguntar-li sobre el tema. Encara que, això sí, Lomana reconeix que esta és simplement la seua opinió i que en cap moment està en possessió de la veritat absoluta.

Últimes notícies

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.