12.4 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Contracten camions per a retirar 210 tones de residus sanitaris acumulats en hospitals

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha adjudicat per via d’emergència un contracte per a retirar els 210.000 quilos de residus sanitaris del grup III que s’acumulen en diferents centres dels departaments de salut del territori valencià.

 

La licitació supera els tres milions d’euros i establix un termini d’execució no superior a un mes. Per a retirar eixos residus en els centres hospitalaris, Sanitat estima que es necessiten 60 camions, de 3.500 quilos de capacitat cada un.

 

Els departaments amb major acumulació de residus són el de l’Hospital General d’Alacant, on es necessiten 12 camions; el DS Marina Baixa, amb 8 camions; el DS de Gandia, amb 7 camions; el DS Sant Joan, amb 6, i els departaments de Sagunt i Doctor Peset de València, amb 5.

 

Eixos enviaments inclouen la recollida de la totalitat de contenidors que actualment estan en els magatzems dels centres, així com una estimació de les necessitats mínimes de recollida de residus que ha de fer-se en cada hospital. Així, calcula que cada setmana es necessitaran recollir 54.250 quilos per a evitar una nova acumulació.

Últimes notícies

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.