13.4 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Sanitat es reunirà amb les comunitats per debatre sobre els preus i els punts de venda dels tests

La Comissió Interterritorial del Sistema Nacional de Salut d’aquest dimecres tindrà com a temes de debat una possible regulació dels preus dels tests d’antígens i la possibilitat d’habilitar els supermercats com canals de comercialització.

La ministra de Sanitat, Carolina Darias, discutirà amb els consellers de Salut de les comunitats autònomes la limitació del cost d’aquests productes, que en aquesta sisena onada han adquirit una gran importància en el control de la pandèmia i la propagació del virus davant la saturació del sistema sanitari.

Després que el president del Govern, Pedro Sánchez, s’obrira a implementar aquesta mesura, com ja va fer en els preus de les mascaretes, queda per saber com i quan es podrà dur a terme.

Al mateix temps, altra qüestió que debatran els consellers i la ministra és una hipotètica inclusió dels supermercats com a punts de venda dels tests, un assumpte que causa certa controvèrsia donat que algunes autonomies, com la Comunitat Valenciana, han optat per recolzar-se en les farmàcies per a registrar els positius que es notifiquen en aquests tests.

Per últim, un ítem que també pot eixir a col·lació és l’elaboració d’un protocol per a començar a tractar la covid com altra malaltia endèmica, com ara la grip, malgrat que l’OMS ja ha dit que veu massa prompte la redacció d’eixe tipus de plans.

Últimes notícies

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.