Un home detingut per saltar-se l’ordre d’allunyament i anar a casa de la seua exnóvia en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este diumenge en el districte de Marítim de València a un home de 54 anys com a presumpte autor d’un delicte de trencament de condemna, en pegar la porta de la seua exparella amb la que té una ordre d’allunyament des de finals del 2019. 

 

Els fets s’han produït cap a les 16.20 hores la vesprada, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa del districte de Marítim de València, a on, pel que pareix, un home estava dins de la finca causant danys.

 

Una volta en el lloc, els agents s’han entrevistat amb diferents veïns que han manifestat als agents que un home al que li consta una ordre d’allunyament sobre una veïna estava armant escàndol, minuts abans, dins del pati i ha estat colpejant la porta de la dona amb un pic.

 

Tenia una ordre de 300 metres d’allunyament

La patrulla ha vist com efectivament hi havia en terra un pic sense mànec, bloquejant la porta d’accés a la casa, la que presentava danys, pel que els policies han entrat i han vist que la casa no presentava signes de violència i que es trobava buida. 

 

Finalment, amb totes les dades aportades, els agents han eixit fora de la finca i han trobat a un home que coincidia plenament amb les característiques aportades, el que ha manifestat als policies que sabia que tenia l’ordre d’allunyament, però que només estaven passejant per la zona.

 

Els agents després de verificar que la víctima vivia en la casa a la que havien acudit i treballava en el mateix barri, han detingut a l’home per trencament de condemna, en constar-li una ordre d’allunyament de 300 metres. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Bernabé insta a Pérez Llorca a acceptar la reforma del finançament autonòmic que aporta 3.700 milions

Pilar Bernabé reclama a Juanfran Pérez Llorca que done suport a la proposta de reforma del finançament autonòmic del Govern, que calcula en 3.700 milions per a la Comunitat Valenciana, i recorda les inversions previstes a la província d'Alacant.

El Govern i el PSOE carreguen contra PP i Vox per recolzar a Elx la derogació de la llei de l’avortament

L'Executiu central i el PSPV-PSOE critiquen que l'Ajuntament d'Elx aprovara, amb els vots de PP i Vox, una moció per a instar a derogar la llei de l'avortament i advertixen que no acceptaran retrocessos en els drets de les dones.

La jutgessa de Catarroja impedix que Mazón es persone en la causa penal per la DANA

La jutgessa de Catarroja ha denegat que el expresident Carlos Mazón es persone en la causa penal per la DANA i manté que només pot intervindre com a testimoni, sense indicis que justifiquen investigar-li.

L’IVIA avala que el sòl agrícola valencià manté la seua capacitat productiva després de la dana

Un estudi de l'IVIA conclou que les terres agrícoles de la Comunitat Valenciana mantenen la seua fertilitat després de l'última dana, la qual cosa recolza la continuïtat de l'activitat agrària i noves ajudes públiques.

Castella-la Manxa portarà al Suprem al Govern per no canviar les regles del transvasament Tajo-Segura

L'Executiu de Castella-la Manxa autoritza els seus servicis jurídics a presentar un recurs davant el Tribunal Suprem per la falta de canvis en les regles del transvasament Tajo-Segura i denúncia un mal irreparable a espais protegits.

Bernabé insta a Pérez Llorca a acceptar la reforma del finançament autonòmic per a assegurar 3.700 milions

Pilar Bernabé reclama a Juanfran Pérez Llorca que done suport a la reforma del finançament autonòmic proposat pel Govern central, que xifra en 3.700 milions per a la Comunitat Valenciana, i recorda els 5.000 milions compromesos en inversions a la província d'Alacant.

La vivenda puja un 14,3% en el primer trimestre i s’aproxima als 2.000 euros per metre quadrat

El preu de la vivenda augmenta un 14,3% interanual en el primer trimestre, se situa en 1.987 euros per metre quadrat i marca fortes pujades a Madrid, Comunitat Valenciana i Castella-la Manxa.

El Govern mobilitza quasi 800 milions per a impulsar la ciència i la indústria espacial

El Consell de Ministres aprova prop de 800 milions d'euros per a reforçar el lideratge científic i espacial d'Espanya, atraure talent internacional i donar suport a la creació de startups innovadores.