El territori valencià rebrà més dosis de Pfizer i començarà a punxar la de Moderna en hospitals privats

 

La consellera de Sanitat Universal, Ana Barceló, ha anunciat este dilluns que el territori valencià rebrà a mitat del mes de febrer entregues de vacunes superiors a les establides en el pla nacional de vacunació «fins a compensar la reducció en la setmana del 18 de gener» per canvis en les instal·lacions de Pfizer.

 

També ha garantit que quan arriben les de Moderna esta setmana s’iniciarà la vacunació de la primera línia en hospitals privats i en grans residències, de la mateixa manera que continuarà l’administració de les segones dosis en residències i entre sanitaris.

 

Barceló, en la seua compareixença en la diputació permanent de les Corts, ha actualitzat les xifres de la campanya de vacunació. Actualment ja s’han punxat 104.985 dosis (100.448 primeres i 4.537 segones) entre sanitaris, residències, hospitals d’atenció a malalts crònics i de llarga estada (HACLES) i centres de diversitat funcional del territori valencià.

 

Recentment s’ha incorporat dins del grup d’un altre personal sanitari i sociosanitari al d’odontologia, higiene dental i uns altres que atenen pacients sense mascareta durant més de 15 minuts. I el pròxim a vacunar serà el dels majors de 80 anys, que d’acord amb l’INE en la Comunitat són 276.531 persones que representen el 2,9% de la població.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.