11.6 C
València
Diumenge, 9 novembre, 2025

L’Ajuntament de Godella ha organitzat una campanya contra la violència masclista

 

L’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha creat a través de la Regidoria d’Igualtat la campanya ‘Tot un poble contra la violència masclista‘. A través d’esta acció es convida a tot el veïnat a enviar una cançó, un poema, un quadre, una fotografia.

 

El consistori ha manifestat que pot ser qualsevol creació artística en qualsevol format, però sempre ha de ser contingut relacionat amb la lluita contra la violència masclista. «Es pot fer individualment, amb el grup d’amigues i amics, a través de la comissió fallera, la comparsa, la família, etc.», han declarat fonts de l’Ajuntament.

 

Totes les obres s’hauran d’enviar, abans del 25 de novembre al correu electrònic ????????@???????.??, i aniran publicant-se en la pàgina de Facebook d’Igualtat Godella. En acabar la Setmana Contra la Violència de Gènere es muntarà un collage amb totes les aportacions.

 

La regidora d’Igualtat, Teresa Bueso, convida al veïnat a participar en esta iniciativa i en la programació que des del Consistori s’ha preparat amb motiu del 25-N. «La lluita contra la violència de gènere és cosa de totes i tots, i volem demostrar que en Godella som un poble unit i sense fissures en la lluita contra esta xacra social», ha conclòs Bueso.

Últimes notícies

Gerard Moreno celebra una victòria molt important del Vila-real en el RCDE Stadium

El davanter ha subratllat que el triomf per 0-2 davant l'Espanyol és molt important pel rival i pel camp. El seu gol abans del descans ha encarrilat el partit.

Dos urpades del Vila-real desmunten a l’Espanyol (0-2)

El Vila-real va véncer en el RCDE Stadium amb gols de Gerard Moreno i Moleiro en 14 minuts clau. L'Espanyol va dominar per trams, però va mancar de pegada.

0-2: el Vila-real silencia a l’Espanyol en el RCDE Stadium

El Vila-real va véncer 0-2 a l'Espanyol amb punts de Gerard Moreno (minut 43) i Moleiro (minut 57). Els locals van acumular arribades, però els va faltar pegada davant un rival eficaç.

0-1: Gerard Moreno avança al Vila-real davant l’Espanyol abans del descans

El Vila-real es va avançar amb una miqueta de Gerard Moreno en el minut 43. L'Espanyol va acumular arribades però va fallar en la definició i va veure com el guió canviava al final del primer acte.

Griezmann rescata a l’Atlètic amb un doblet davant el Llevant (3-1)

L'Atlètic va véncer 3-1 al Llevant amb dos gols de Griezmann eixint des de la banqueta. Els canvis de Simeone van inclinar un partit que s'havia igualat a pilota parada.

Manu Sánchez: treballant així arribaran resultats segur

El lateral del Llevant va lamentar la falta d'encert en el 3-1 davant l'Atlètic i va defendre que, mantenint el nivell de treball, els resultats arribaran.

Griezmann decidix amb un doblet la victòria 3-1 de l’Atlètic davant el Llevant

El francés va eixir des de la banqueta i, amb dos punts en la segona part, va donar a l'Atlètic un triomf sòlid davant un Llevant castigat pels seus errors.

El vent deixa ratxes de fins a 122 km/h en el nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha superat els 100 km/h en nombrosos municipis de Castelló. El pic ha aconseguit 122 km/h a Vilar de Canes i la Pobla de Benifassà, amb avís taronja a l'interior nord.