11 C
València
Dimarts, 18 novembre, 2025

Els sanitaris detecten que els alumnes dels centres educatius valencians no usen bé la mascareta

 

La Conselleria de Sanitat ha alertat als centres educatius sobre el mal ús que es fa allí de la mascareta. Per això, esta setmana s’ha enviat una infografia dirigida a col·legis i instituts amb recomanacions que diuen que ha de tapar el nas i la boca, no s’ha de llevar per a parlar o tossir, ha de ser usada sempre pel mateix costat i s’ha de llevar de les gomes, evitant tocar la tela. 

 

Segons explica ‘Información’, estos documents en forma d’infografia han de penjar-se en els centres escolars a on puguen ser visibles per a impulsar l’ús adequat de les mascaretes tant en les instal·lacions educatives com fora d’elles. 

 

Després d’observar el bon resultat que estan donant les mesures contra el coronavirus aplicades en les aules, Sanitat vol evitar que els contagis produïts fora del centre tinguen incidència dins d’ell. També recorden que les decisions sobre els processos d’aïllament o de quarantena de l’alumnat corresponen als centres de salut i no a les direccions de col·legis i instituts.

 

A demés, s’insistix en què la mascareta és obligatòria a partir dels 6 anys i que s’ha de continuar respectant la distància de 1,5 metres en totes les instal·lacions educatives, tant per part dels alumnes com dels professors.

Últimes notícies

Sara Sorribes torna amb una sòlida victòria després de set mesos d’aturada

La castellonenca va tornar amb un 6-2 i 6-3 davant Gabriela Ce en el WTA 125 de Pujol després d'una aturada de més de set mesos per salut mental. Jugarà octaus el dimecres.

Tempestes de curta duració deixen 11,6 l/m² en una hora a Vilamarxant (València)

La Comunitat Valenciana registra tempestes breus i intenses amb abundant aparell elèctric i moviment de nord a sud. Vilamarxant suma 11,6 l/m² en una hora

Merino retrau al Govern reduir el CPFF a un instrument al seu servici

Ruth Merino ha criticat que el CPFF s'haja centrat en objectius d'estabilitat i no en la reforma del sistema de finançament. Ha exigit un fons transitori i claredat sobre el extraFLA per a evitar que la Comunitat Valenciana seguisca en desavantatge.

Mazón lamenta després de la seua compareixença en el Congrés: ‘M’hauria agradat poder parlar més i millor’

El president en funcions ha assenyalat que li hauria agradat parlar més i millor després de quasi quatre hores de preguntes en la comissió que investiga la DANA. Ha defés que va actuar amb la informació disponible i ha acusat la Confederació Hidrològica del Xúquer d'avisar tard.

València Basket celebrarà la seua junta d’accionistes en el Roig Arena l’11 de desembre

El club va convocar la junta per a l'11 de desembre en el Roig Arena, on presentarà els comptes d'un exercici marcat pel trasllat. En l'orde del dia figura la ratificació de contractes amb Licampa 1617.

El València presentarà un pressupost de 102,17 milions i no preveu ni beneficis ni pèrdues

El club presentarà el 17 de desembre un pressupost de 102,17 milions per a 2025-26 que preveu equilibri. El deute augmenta i cau l'ingrés per TV.

Morant acusa a Mazón de no prendre’s de debò la dana i qüestiona la renúncia a l’escorta

Diana Morant ha acusat a Carlos Mazón de no prendre's de debò la dana en renunciar a l'escorta i desconnectar-se. Sumar i PSOE han demanat responsabilitats.

La jutgessa de la DANA a València incorpora gravacions del Cecopi i cita a la directora general de la Secretaria del Gabinet del President

La investigació sobre la gestió de la DANA a València incorpora les gravacions del 29 d'octubre en el Cecopi i cita com a testimoni a Pilar Montes. La jutgessa emet sis actuacions, desestima recursos i demana dades sobre dos defuncions per a decidir si són víctimes.