Mastodon
26.2 C
València
Dimarts, 9 setembre, 2025

Quatre mesos de presó per a una falsa podòloga que exercia en Alfafar

 

Este dimecres, el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 de Catarroja, en la comarca de l’Horta Sud (València), ha condemnat a quatre mesos de presó per intrusisme professional a una dona que s’anunciava com a «metgessa podòloga» en Alfafar, en la mateixa comarca, sense tindre la titulació corresponent, segons informa el Col·legi de Podòlegs de la Comunitat Valenciana.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la condemna es va conseguir per conformitat el 21 d’octubre, en admetre els fets la dona. De la mateixa manera, la condemnada no entrarà a la presó si no delinquix en els pròxims dos anys.

Últimes notícies

La CHJ denuncia desinformació després de la DANA i apunta al Consell

La CHJ sosté que, després de la DANA del 29 d'octubre, va dedicar dies a contrarestar faules que atribuïx al Consell. En un informe a les Corts detalla la seua actuació, la situació en Forata, 702 incidències i un pla d'alertes.

Catalá, sobre Gaza: és una barbaritat i els dirigents han d’estar a l’altura

L'alcaldessa de València evita la disputa per les etiquetes i sosté que el que ocorre a Gaza és una barbaritat. Reclama responsabilitat política i que cessament la violència.

Mazón coordina des d’Alacant la resposta al temporal de pluges i vent

Mazón supervisa des d'Alacant la resposta al temporal i manté contacte amb diputacions i alcaldes. L'alerta taronja per pluges i vent continua activa a l'espera de la vesprada.

El Projecte FER homenatja quatre campions del món pels seus recents èxits

El Projecte FER va reconéixer a Ricardo Ten, Bárbara Pardo, Eric Igual i Blanca Ferrando després dels seus títols i medalles mundials, en un acte celebrat en la seu de la Fundació Trinidad Alfonso.

Ricardo Ten aconseguix or i plata en el Mundial després de dos fractures de clavícula

Ricardo Ten valora com a inesperat el doble podi en Ronse després d'arribar amb poca preparació per dos lesions de clavícula. Obri la porta a Los Angeles 2028.

Diego López critica que seguisca sense definir-se l’estadi del Barcelona-València

Diego López considera increïble que, a cinc dies del partit, encara no es conega l'estadi del Barcelona-València. Demana una resposta per a l'afició i assegura que l'equip es prepara igual.

Eutopía es consolida a les aules: el videojoc educatiu ja està en més de 40 col·legis

Eutopía, el videojoc educatiu de Zynergic, s'expandix a més de 40 col·legis en un curs gràcies a la seua avaluació competencial automatitzada i a l'estalvi de temps docent. L'empresa tanca 250.000 euros per a ampliar continguts i reforçar el seu creixement nacional i internacional.

Eutopía, el videojoc educatiu que automatitza l’avaluació i ja està en més de 40 col·legis

Eutopía s'aferma en més de 40 centres després d'un curs en convertir l'avaluació competencial en un procés automàtic. Reduïx burocràcia, motiva i oferix dades útils.