Missatge d’advertència d’Illa: «Tardarem encara cinc o sis mesos en combatre el virus»

Ejemplo de shortcode con estilo
  El ministre de Sanitat, Salvador Illa, ha advertit este dimarts que, «encara que tinguem una vacuna, tardarem encara cinc o sis mesos en combatre el virus», una convivència que obligarà a mantindre «mesures de protecció personal». El responsable de Sanitat ha demanat a tots els grups que s’esforcen per a combatre la pandèmia, perquè […]

 

El ministre de Sanitat, Salvador Illa, ha advertit este dimarts que, «encara que tinguem una vacuna, tardarem encara cinc o sis mesos en combatre el virus», una convivència que obligarà a mantindre «mesures de protecció personal». El responsable de Sanitat ha demanat a tots els grups que s’esforcen per a combatre la pandèmia, perquè venen «setmanes dures» i seria «imperdonable» que no treballarem junts, en resposta a les interpel·lacions del PP i de Vox en la sessió de control al govern al Senat.

 

Espanya rebrà 31 milions de dosis de la vacuna del Covid-19

Segons ha manifestat el ministre de Sanitat, Salvador Illa, en la roda de premsa posterior al Consell de Ministres, Espanya rebrà més de 31 milions de dosis de la vacuna del coronavirus de la companyia AstraZeneca entre els mesos de desembre de 2020 i juny de 2021. 

 

 

Va ser el passat 27 d’agost quan AstraZeneca va firmar amb la Comissió Europea un acord d’obligació de compra, el que suposarà 300 milions de dosis a tota Europa. El Consell de Ministres ha autoritzat que Espanya complix la decisió europea en matèria de contractes de compra anticipada de vacunes.

 

 

D’eixa manera, gràcies a este contracte, Espanya rebrà 31.555.469 dosis de la vacuna contra el Covid-19, de les que 3.155.547 es rebran en el mes de desembre. Dels 2.90 euros que val una dosi de la vacuna, 1.12 els abonarà el Fons ESI -fons de suport d’emergències de la Comissió Europea- i la resta serà abonat per cada un dels estats membres.

 

«Pot haver un increment del cost del 20%, sempre que siga justificat i prèvia auditoria de les autoritats sanitàries europees», ha afirmat Illa. A demés, ha afegit que Espanya es gastarà un poc més de 56 milions d’euros, que podrien ascendir a 76 si es produïx este increment del 20%».

Últimes notícies

Mor als 81 anys Miquel Navarro, referent de l’escultura valenciana

L’escultor de Mislata ha mort als 81 anys. La seua obra, present en museus internacionals, ha convertit paisatges urbans en escultures.

El PSPV-PSOE recorda les víctimes al Paredón de Paterna

Pilar Bernabé ha homenatjat a Paterna les víctimes de la repressió franquista i els militants socialistes morts, amb una ofrena floral i intervencions.

El Villarreal busca davant del PSG equilibrar el seu balanç a casa

El Villarreal ha sumat dos victòries, una derrota i un empat a casa davant d’equips francesos. El PSG visita La Cerámica este dimarts.

Manu Sánchez és dubte davant del Celta a Vigo per una lesió muscular

Manu Sánchez té una lesió lleu als isquiotibials de la cama dreta i és dubte per al pròxim partit del Levante contra el Celta, a Vigo.

Queda en llibertat el menor detingut per Blocus a València

La Fiscalia de Menors ha deixat en llibertat el jove de 16 anys arrestat al centre de València per la seua presumpta relació amb Blocus.

35 detinguts en els dispositius de Halloween a València i Alicante

La Policía Nacional ha detingut 22 persones a València i 13 a Alicante durant els dispositius de seguretat de Halloween. També ha identificat centenars de persones i ha alçat actes per drogues i armes.

Detingut al centre de València un menor de 16 anys per la seua relació amb Blocus

El jove ha sigut arrestat al centre de València per la seua relació amb el moviment Blocus. La policia ha identificat 440 persones i ha intervingut diversos objectes.

Raquel Ricart retrata la pèrdua de la innocència en una saga familiar

En 'L'estiu que vaig matar mon pare', Raquel Ricart explora l’adolescència, la memòria i els silencis que travessen una família.