Anuncios

La Policia Autonòmica va al Galileu Galilei a demanat informació sobre la festa

 

Actualització 07/10/2020 a les 08.59 hores. Agents de la Policia Autonòmica han sol·licitat al director del Col·legi Major Galileu Galilei que els proporcione tota la informació que posseïsca sobre la festa celebrada en les seues instal·lacions a on s’ha produït el brot més gran de coronavirus de tot el territori valencià.

 

Tres agents han acudit este dimarts al centre i un d’ells s’ha reunit amb el director, en una visita que ha sigut «protocol·lària i cordial, no ha sigut una inspecció, només han vingut a demanar informació», han assegurat a EFE fonts del Col·legi Major, que han mostrat la seua «total col·laboració» amb el cos policial sobre este tema.

Anuncios

 

Segons pareix, la sanció per al responsable de la festa clandestina celebrada en la terrassa del col·legi major podria arribar a ser de fins a 60.000 euros.

 

Justícia ordena a la Policia Autonòmica investigar la festa del Galileu Galilei

La consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, Gabriela Bravo, ha demanat a la Unitat Adscrita a la Generalitat del Cos Nacional de Policia que òbriga una investigació amb l’objectiu de saber els fets que han passat en el col·legi major Galileu Galilei de València –a on s’ha detectat un brot de Covid-19 després de la celebració d’una festa— i per a determinar i «depurar» les responsabilitats dels suposades persones organitzadores o participants.

 

Esta investigació també determinarà les possibles sancions derivades de l’aplicació del Decret llei 11/2020 de Règim Sancionador específic contra els incompliments de les disposicions reguladores de les mesures de prevenció del Covid-19, explica el departament que dirigix Bravo en un comunicat.

 

La mesura es pren després que, este dimarts, la Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital posara en coneixement de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública la suspensió de les classes presencials en la Universitat Politècnica de València (UPV) a conseqüència d’un brot coronavirus, que «poguera tindre un origen social en el col·legi major Galileu Galilei, de titularitat privada».

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Carla, la jove que va perdre mans i peus per una sèpsia i ara diu que gaudix i valora més la vida

Carla Maronda, que va patir una sèpsia després d'una operació rutinària i va perdre mans i peus, relata com ha reconstruït la seua vida amb pròtesi, un llibre i una associació de suport.

La Diputació d’Alacant eleva a 6 milions la inversió contra els incendis forestals

La Diputació d'Alacant repartirà més de sis milions d'euros entre els 141 municipis de la província per a reforçar la prevenció d'incendis forestals i la gestió de les seues muntanyes.

Els Moros i Cristians d’Elda aconseguixen la distinció de Festa d’Interés Turístic Internacional

El Ministeri d'Indústria i Turisme ha reconegut als Moros i Cristians d'Elda com a Festa d'Interés Turístic Internacional pel seu valor cultural, la seua tradició i la seua capacitat d'atraure visitants.

El PSPV acusa el Consell de boicotejar la regularització de migrants i anuncia accions davant la Fiscalia

El PSPV acusa el Consell d'ordenar a centres de salut que no emeten certificats per a la regularització de persones migrants i avança que el denunciarà davant la Fiscalia, mentres el president nega qualsevol instrucció en eixe sentit.

Pérez Llorca condiciona el diàleg sobre la vaga educativa a no usar la PAU com a pressió

Juanfran Pérez Llorca rebutja negociar la vaga indefinida del professorat si els sindicats utilitzen els exàmens d'accés a la universitat com a mecanisme de pressió i defén compatibilitzar el dret de vaga amb la correcta avaluació de l'alumnat.

Alliberats al Marroc tretze macacos de Berbería rehabilitats a Villena

Tretze macacos de Berbería rescatats del tràfic il·legal han sigut alliberats al parc natural de Tazekka, al Marroc, després de la seua rehabilitació en el centre de recuperació de primats de Villena.

A la presó dos detinguts per dos plantacions de marihuana a Almassora i Castelló

Dos de les tres persones detingudes per la Guàrdia Civil ingressen a la presó després de desmantellar dos plantacions de marihuana indoor a Almassora i Castelló amb més de 700 plantes i material per al seu cultiu intensiu.

L’avió que va evacuar a dos pacients del creuer Hondius reposta a València abans de volar a Rotterdam

L'avió medicalitzat que va traslladar des de Cap Verd a Gran Canària a dos pacients del creuer MV Hondius amb símptomes compatibles amb hantavirus reposta a València i continua viatge a Rotterdam, mentres els malalts seguixen cap a Països Baixos en una altra aeronau.
Anuncios