Els contagis per coronavirus en Espanya han pujat. El Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització este dijous, 10 de setembre, amb 4.137 casos nous de coronavirus en les últimes 24 hores. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la pandèmia, puja als 554.143 contagis.
D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 249 defuncions per coronavirus, tres més que ahir, en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 29.628, 71 més que ahir.
Este dijous, Madrid continua sent la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes hores, amb un total de 1.509. A demés, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies també ha sigut Madrid, amb 96 morts, a gran distància de la segona, Andalusia, amb 37.