19.9 C
València
Dissabte, 19 abril, 2025

Detingut per atracar un supermercat, ferir a un treballador i segrestar a un taxista en València

 

Un home, de 46 anys, ha sigut detingut per atracar un supermercat, ferir a un treballador i segrestar a un taxista per a la seua fugida en el barri de Patraix de València. Els fets s’han produït este passat divendres, en un supermercat del carrer de Campos Crespo.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, l’home ha entrat en el supermercat amb un ganivet de cuina en la mà i ha amenaçat a la caixera per a fer-se amb 300 euros. Però l’atracament se li ha complicat quan els altres treballadors han començat a tirar-li objectes.

 

En eixe moment, el lladre ha pegat a fugir, però un treballador ha conseguit agarrar-lo i han començat a barallar-se en el carrer. Una baralla que ha acabat amb els dos ferits. Però l’atracador ha conseguit pujar-se a un taxi, ganivet en mà, per a seguir amb la fugida. 

 

La passatgera que hi havia darrere s’ha endut un bon espant, però ha conseguit baixar-se del taxi abans de què el conductor arrancara. Durant el trajecte, l’atracador ha anat tirant els diners per la finestra, fins que els treballadors han conseguit fer-se amb 200 euros, que han entregat a la Policia com a prova.

 

Finalment, el taxista s’ha trobat amb una patrulla de la Policia Nacional, pel que ha frenat, ha baixat del cotxe i els agents l’han detingut i li han trobat els 100 euros que faltaven.

Últimes notícies

Disparen dos tirs per l’esquena al propietari d’un restaurant a Alfafar

La víctima, de 46 anys, va poder arribar al centre de salut amb dos ferides de bala

Mor un home de 69 anys després de ser envestit per un bou a Dos Aguas

La víctima, de 69 anys, patia lesions en el tòrax i la cuixa, contusions i traumatisme cranioencefàlic

Emergències en Setmana Santa a València: reforç especial en zones de muntanya, parcs naturals i àrees recreatives

La Generalitat activa un pla fins al 28 d’abril per a evitar incendis i accidents a la província de València

Pocs núvols i pugen les temperatures màximes a València este Divendres Sant

La Comunitat registrarà vent fluix de ponent, però canviarà a sud-oest a la vesprada

És naufragi, una novel·la de qualitat i desimbolta

El llibre és una història de dones que no es resignen a enyorar el que no va ser. I que duen als muscles el pes del seu coratge a través de totes les èpoques

Detencions a Alacant: Un segon arrest relacionat amb la mort d’un home a una baralla

La Policia Nacional ha detingut una segona persona en connexió amb la mort d'un home a Alacant, ferit amb arma blanca durant una baralla. Un altre ferit es troba a l'UCI. Les investigacions continuen.

Incendi a Gandia obliga a desallotjar un edifici de quatre plantes

Un incendi declarat aquesta matinada ha provocat l'evacuació d'un edifici de quatre plantes al carrer Poeta Francesc Miret de Gandia, afectant greument l'immoble i requerint la intervenció dels bombers.

Cullera incrementa a 21 les llicències de taxis per millorar els serveis de transport

Cullera es proposa sumar sis noves llicències de taxis per respondre a l'augment de població i turisme, millorant els serveis de transport urbà de la ciutat.