Mastodon
25.6 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Noves ofertes laborals en el Portal d’Ocupació de l’Ajuntament de Xàtiva

 

El Portal d’Ocupació de l’Ajuntament de Xàtiva, capital de la Costera (València), ha donat a conéixer noves ofertes laborals, l’última d’elles respon a un lloc de treball com a programador/a informàtic en una empresa d’Ontinyent.

 

Esta oferta destinada a enginyers tècnics, pèrits i ajudants titulats, és de jornada completa i horari a convindre, integrant-se en l’equip de treball encarregat de fer el desenvolupament i ajustos necessaris en programes informàtics.

 

A demés, els últims dies també s’han publicat altres ofertes com ara dos llocs de treball de mecànic i electromecànic de manteniment per a una empresa de Carcaixent, un lloc de relacions laborals per a una altra empresa de Carcaixent, un lloc de cuidador/a de persones amb diversitat funcional psíquica en Enguera (contracte d’1 a 6 mesos amb jornada completa) i un lloc de treball d’educador/a per a vivenda tutelada amb persones amb discapacitat psíquica també en Enguera (jornada completa, a torns i salari segons conveni).

 

Els interessats en estes ofertes o en descobrir les altres opcions publicades en el Portal d’Ocupació poden accedir a la pàgina xativa.portalemp.com per a obtindre més informació.

Últimes notícies

Els enginyers de camins sostenen que executar les infraestructures previstes hauria reduït les víctimes de la DANA

José Trigueros va defendre al Senat que, d'haver-se executat les obres previstes, la DANA de 2024 hauria causat menys víctimes i danys. Va reclamar preses, desviaments, tràmits més àgils, neteja de llits i alertes per a reforçar la resiliència a València i les conques mediterrànies.

Activistes exigixen a València un embargament d’armes a Israel i el registre d’un vaixell

Desenes de persones protesten davant el Port de València per a demanar un embargament integral al comerç d'armes amb Israel i la immobilització i inspecció d'un vaixell. La denúncia assenyala escales a València, Barcelona i Algesires i reclama controls sobre material de defensa i de doble ús.

SOS Desapareguts demana a Bernabé coordinació entre Govern i Consell després de la DANA

Joaquín Amills reclama a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, que l'Executiu central i la Generalitat treballen de manera conjunta i sense polititzar la reconstrucció. També posa el focus en la salut mental dels afectats.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una dona britànica de 64 anys va ser arrestada a Benidorm pel presumpte escanyament d'una amiga, de 66, amb el cable d'una aspiradora. La investigació seguix oberta després de l'avís d'una tercera turista al 112.

El Campello demana col·laboració per a identificar als responsables d’un abocament altament contaminant

L'Ajuntament del Campello sol·licita ajuda per a localitzar als autors d'un abocament de panells de fibra de vidre en la partida de Oñate. La Policia Local investiga i la sanció pot aconseguir 30.050 euros.

Tots a una Veu exigix coordinació i més inversió a la comissionada de la DANA

Tots a una Veu demana a la comissionada de la DANA, Zulima Pérez, un pla coordinat amb la Generalitat que fixe terminis, finançament i mesures de prevenció. L'entitat reclama formació ciutadana, ajustos en la gestió d'emergències i evitar triomfalismes i inauguracions per separat.

Toni Pérez lamenta la visita de Sánchez: sense tren a l’aeroport ni segona pista

El president de la Diputació d'Alacant titlla de decebedora la visita de Pedro Sánchez a l'aeroport i denúncia que no hi haja compromisos per al tren ni per a una segona pista.

La Generalitat bateja el viaducte d’accés a Torrent com a pont de la Comunitat de Madrid

La Generalitat canvia de nom el viaducte de la CV-403 que creua el barranc de Poio, a l'entrada de Torrent, com a pont de la Comunitat de Madrid. El gest agraïx el suport aportat després de les inundacions i el desplegament d'autobusos que va mantindre la mobilitat fins a la reobertura de Metrovalencia.