Anuncios

La portada de ‘Diez Minutos’ que indigna a Espanya en un dia molt trist

 

Álex Lequio va morir per culpa del càncer el passat 13 de maig. Ara, un mes i mig després de la gran tragèdia, l’entorn del fill d‘Ana Obregón i Alessandro Lequio ha pogut donar-li l’últim adéu en un funeral molt emotiu este passat dimarts.

 

Ana Obregón va estar molt destrossada durant tot l’acte. L’actriu va estar acompanyada en tot moment per les seues germanes i la seua nora, Carolina Monje. Alessandro Lequio i la seua dona, María Palacios, també van estar molt units a l’actriu.

Anuncios

 

Durant tota la cerimònia es va vore una Ana Obregón completament enfonsada, sense deixar de plorar en cap moment. L’actriu està completament trencada i està clar que la pèrdua del seu fill li ha canviat la vida per complet.

 

La foto que indigna el país

El dia 23 de juny Ana Obregón va visitar el cementiri de la Pau amb una coca de xocolate en les mans, davant de la tomba del seu fill, que haguera fer 28 anys. Esta dolorosa imatge ha sigut la portada de hui de la revista ‘Diez Minutos‘, cosa que ha generat certa controvèrsia, ja que el citat mitjà ha publicat en exclusiva imàtgens de la visita d’Ana Obregón al cementiri justament el dia després del seu funeral.

 

Les fotos corresponen a la setmana passada, per això el mitjà està rebent moltes crítiques. Els lectors esperaven una portada amb les imàtgens de l’últim adéu al jove, i no una foto de ja fa una setmana.

 

 

 

Segurament la revista ha publicat este dimecres en exclusiva les imàtgens  de la visita de la mare d’Álex al cementiri perquè les fotos de l’enterrament són d’agències, de manera que no en tenen l’exclusivitat. ‘Diez Minutos‘ ha volgut aprofitar i treure a la llum hui mateix les captures del 23 de juny, fet que no ha agradat gens.

 

Però la conclusió és que Ana Obregón no deixa de pensar en el seu fill i que la seua mort l’ha deixat molt tocada. L’actriu s’està refugiant en la fe, mentres rep diàriament les visites d’Alessandro Lequio i la seua dona i de les seues germanes, que no han deixat d’estar amb ella en cap moment des de la mort d’Álex Lequio.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.
Anuncios