9.7 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Albalat dels Sorells repartirà 12.000 mascaretes casa per casa

Albalat dels Sorells

Imatge de l’alcalde del municipi amb les mascaretes | Ajuntament d’Albalat dels Sorells

 

L’Ajuntament d’Albalat dels Sorells, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha adquirit 8.000 mascaretes sanitàries per a repartir entre la població d’esta localitat. A esta quantitat es sumen les 4.000 mascaretes reutilitzables que s’han demanat des de la Mancomunitat d’esta comarca.

 

Les mascaretes es repartiran a partir de l’11 de maig coincidint en la fase 1 de la desescalada. El veïnat rebrà en la seua bústia un sobre amb 3 mascaretes per cada persona que estiga empadronada en la casa.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Segons explica Nicolau Claramunt, una volta ateses i garantides les necessitats prioritàries de protecció entre el personal sanitari, policies i altres col·lectius com els majors de 65 anys i persones amb patologies i de risc, es l’hora de què tota la població puga disposar d’este mitjà de protecció que reduix l’exposició al virus.

 

Tots sabem de la dificultat de conseguir les mascaretes, i per això també ha resultat complicat per al consistori, però han pogut conseguir-ne 8.000, més les 4.000 que aportarà la Mancomunitat, per a ajudar a garantir la protecció del veïnat d’este municipi en el procés de tornada a la normalitat.

 

L’ajuntament té preparades 1.000 mascaretes més per a que en el moment en el que s’obriguen les oficines municipals, es puga garantir la seguretat de totes les persones.

Últimes notícies

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.