Mastodon
23.4 C
València
Divendres, 19 setembre, 2025

Subvencionen amb 300.000 euros al xicotet comerç per a superar la crisi

Diners

Imatge d’arxiu | ACN

 

La Diputació de València subvencionarà amb 150.000 euros a Unió Gremial i altres 150.000 a Confecomerç per a ajudar al sector del xicotet comerç dels municipis de la província a superar la crisi causada per la pandèmia. D’eixa manera ho ha acordat el president, Toni Gaspar, amb els màxims responsables d’estes federacions, Juan Motilla i Rafael Torres.

 

La destinació concreta d’estos 300.000 euros quedarà definida en els pròxims dies després de les reunions entre els responsables de la corporació provincial i els representants del sector, si bé s’ha fixat com a punt de partida que les ajudes aniran dirigides a accions de promoció i sensibilització, campanyes de publicitat, a demés de la contractació de tècnics que donen suport i assessorament als associats d’estes federacions.

 

En paraules del president Gaspar, «hem fet un primer pas per a contribuir a la reactivació i dinamització del comerç local en els pobles, part fonamental de l’economia dels nostres municipis, i la millor manera de començar és secundant econòmicament a les dos principals associacions que integren al comerç de la nostra província».

 

Per la seua part, els responsables d’Unió Gremial i Confecomerç agraïxen a la Diputació la ràpida resposta a una petició d’ajuda que han fet extensible a la resta d’administracions. Les dos institucions coincidixen que les necessitats del sector en esta crisi no sols passen per les ajudes directes al comerç de proximitat per a ajudar-lo a superar esta situació extrema, sinó també per l’assessorament de tècnics qualificats que puguen tindre un diàleg permanent amb els ajuntaments i l’Administració pública en general perquè qualsevol pime o autònom tinga opció d’accedir a les ajudes que van eixint.

Últimes notícies

Quatre detinguts per la mort a tirs d’un firaire a Alcalá de Henares

La Policia Nacional ha arrestat a quatre hòmens per l'homicidi d'un firaire a Alcalá de Henares. Dos van ser capturats a la província de València i dos a Madrid.

Mazón centrarà el seu discurs de Política General a exigir més suport estatal per a la recuperació postdana

Mazón enfocarà el Debat de Política General a reclamar més implicació i coordinació de l'Estat en la reconstrucció després de la DANA. També buscarà consensos sobre finançament, infraestructures, aigua i servicis públics.

La contaminació microbiològica en l’Albufera de València es modera i no suposa risc sanitari

Quasi un any després de la DANA, les anàlisis situen la contaminació microbiològica en l'Albufera de València en nivells molt moderats. No hi ha risc sanitari i es manté la vigilància científica.

La jutgessa de la DANA demana a À Punt i a Emergències tot el gravat en el Cecopi

La magistrada que instruïx la causa penal per la DANA a València reclama a À Punt, Emergències i a la productora el material audiovisual de la reunió del Cecopi del 29 d'octubre.

La jutgessa de la DANA requerix a À Punt, Emergències i la productora totes les gravacions del Cecopi

La magistrada que investiga la DANA a València demana a À Punt, a l'àrea d'Emergències i a la productora el material íntegre d'imatge i so de la reunió del Cecopi del 29 d'octubre. L'orde seguix a les declaracions del conseller i a la petició de diverses acusacions per a incorporar les gravacions a la causa.

Salvador Navarro (CEV) s’absenta del cim del diàleg social per una indisposició

El president de la CEV no ha acudit a la reunió de la Mesa de Diàleg Social al Palau per una indisposició. La seua absència coincidix amb l'obertura del procés electoral de la patronal, que celebrarà eleccions el 6 de novembre.

Polo, president de la CHJ, afronta el seu testimoniatge a Catarroja entre crits i exigències de responsabilitats

El president de la CHJ va arribar al jutjat de Catarroja entre esbroncs i acusacions de familiars de víctimes. Declararà com a testimoni per la gestió de la DANA i la rambla de Poio

L’últim cap de setmana d’estiu porta ruixats i alts i baixos tèrmics en la Comunitat Valenciana

El dissabte s'esperen ruixats en la mitat nord a la vesprada i el diumenge podran estendre's a la resta. Les màximes baixen hui i tendiran a mantindre's o pujar després.