Mastodon
28.2 C
València
Dimarts, 16 setembre, 2025

Un home ferit en ser atropellat per una bicicleta en Castelló

Ciclista

El ferit ha sigut traslladat a l’Hospital General | Pixabay

 

Des del passat dissabte, 2 de maig, que es pot eixir a fer deport a l’aire lliure, són molts els accidents que s’han produït, especialment de ciclistes. Este matí de dilluns, a primera hora, un home ha sigut atropellat per una bicicleta en Castelló.

 

Segons informen des del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat, l’accident s’ha produït a les 7.25 hores en l’avinguda dels Germans Bou de Castelló. Fins al lloc dels fets, s’ha traslladat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

L’equip sanitari ha hagut d’assistir a un home, de 42 anys, per policontusions. Una volta estabilitzat, el ferit ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari de Castelló en l’ambulància de SVB.

Últimes notícies

El Xúquer baixa al 50% i el Segura es queda en el 19,6% malgrat la pluja

El Xúquer descendix al 50% i el Segura cau al 19,6% en una setmana amb precipitacions que no van elevar les reserves. La mitjana nacional baixa al 57,1%.

El València Basket incorpora ratpenats al seu primer equipament per a Europa

El club adapta la seua samarreta taronja per a Europa amb ratpenats en la part superior i manté el nom en el frontal. A la venda des de l'1 d'octubre per 70 euros.

La defensa de Sergio Blasco demana la nul·litat de la causa de l’Hospital General

El juí per les presumptes irregularitats a l'Hospital General arranca amb 11 acusats i la defensa de Sergio Blasco sol·licita anul·lar tot el procediment per investigació prospectiva i proves obtingudes sense autorització.

RTVE retirarà a Espanya d’Eurovisió 2026 si participa Israel i manté el Benidorm Fest

RTVE condiciona la participació espanyola en Eurovisió 2026 a l'absència d'Israel. La corporació confirma que el Benidorm Fest celebrarà la seua quinta edició sense canvis.

Calp decreta tres dies de dol per la mort d’una bebé i una xiqueta de 4 anys

L'ajuntament acorda per unanimitat tres dies de dol després de dos accidents mortals que han commocionat la localitat: una bebé de 20 dies i una xiqueta de 4 anys.

La taula de la comissió de la DANA en Les Corts es reunix el dijous per a fixar el calendari de compareixences

La taula de la comissió que investiga la DANA del 29 d'octubre fixarà este dijous el calendari de compareixences per a l'actual període de sessions. La reunió reactivarà uns treballs pausats a l'estiu i marcats pel pols polític entre els grups.

Protesta en la Universitat d’Alacant exigix la dimissió de Mazón en l’obertura del curs

Unes 150 persones van rebre amb crits i pancartes a la comitiva acadèmica a les portes del Paranimf de la UA. Van increpar al conseller Rovira i l'acte va començar amb lleuger retard, sense incidents.

Els accidents laborals amb bicicletes i patinets es disparen un 400% en nou anys en la Comunitat Valenciana

Bicicletes i patinets ja són el tercer vehicle amb més sinistres laborals amb baixa en la Comunitat, amb 2.981 casos des de 2016. El 91% ocorre in itinere i els dies perduts es multipliquen.