10.3 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

65 possibles morts per coronavirus en la ciutat de València sense confirmació oficial

Enterrament en Aldea del Rey, Ciudad Real

La consellera, Ana Barceló, ja afirmà que podria haver més morts que les que mostren les dades oficials | EFE

 

LOTERÍA DE NAVIDAD

Comprueba tu décimo (premios provisionales)

Información provisional ofrecida por SELAE. Los premios definitivos se confirmarán con el listado oficial.

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, afirmà el passat dimecres, 8 d’abril, que no descartava que pogueren haver-hi més morts per coronavirus que els que mostren les dades oficials, perquè pot ser que haja mort gent amb COVID-19 que no se li haja fet la prova. En este sentit, Barceló afirmava que és una dada que no tindran fins que el Registre Civil li la facilite.

 

En este sentit, Barceló, a preguntes dels periodistes durant la roda de premsa telemàtica d’este divendres, ha afirmat que la Conselleria de Sanitat encara no disposa de cap dada al respecte. Per la seua banda, segons informa ‘Levante-EMV’, el partit judicial de la ciutat de València ha registrat 65 defuncions que podrien haver sigut causades per la COVID-19.

 

Estes 65 morts no estan comptabilitzades en les dades que la Conselleria de Sanitat facilita al Govern espanyol, perquè es tracta de persones a les que no se li ha fet la prova del coronavirus, però l’informe mèdic senyala que el virus podria haver provocat la mort.

 

Entre el 14 de març i el 7 d’abril, s’han registrat en la capital valenciana 801 defuncions, de les que 226 han sigut a causa del coronavirus, segons les dades oficials de Conselleria, i 65 han sigut inscrites en els jutjats com a possibles morts per coronavirus pels seus informes mèdics.

Últimes notícies

Un despatx de la Platja de Sant Joan embene 10 milions del tercer premi 90.693

L'administració número 30 d'Alacant, en el centre comercial Garden, ha venut 20 sèries del 90.693, tercer premi, i ha repartit 10 milions. El número ha sigut cantat a les 11.13 pels xiquets Aurora i Armín Rodríguez Osorio.

El tercer quint, 77.715, deixa 2,34 milions amb la majoria a Elda

Un despatx d'Elda ha venut 38 sèries del 77.715 i concentra la major part del premi. Altres 10 dècims han caigut a Manises, Alaquàs, Benidorm, Orihuela, Torrevieja i Xirivella.

El 77.715, tercer quint de la Loteria de Nadal, deixa 2,28 milions a Elda

L'administració número 7 d'Elda ha venut 380 dècims del 77.715 per 2.280.000 euros. El número també ha caigut a Benidorm, Alaquàs i altres localitats.

El segon quint premi 60.649 deixa 60.000 euros a Torrevieja (Alacant)

El segon dels quints premis, el 60.649, ha deixat 60.000 euros a Torrevieja després de vendre's deu dècims en l'administració 5. El número s'ha repartit també en altres ciutats.

El primer premi de la Loteria de Nadal cau en el 79432 i reparteix 4 milions d’euros per sèrie

El número agraciat ha deixat la major part del premi a Castella i Lleó i també ha sigut venut a Madrid

El 23.112, primer quint premi, repartix 180.000 euros a Alaquàs, Alfara del Patriarca i Manises

El 23.112, primer quint premi del sorteig, ha deixat 180.000 euros en tres municipis valencians. S'han venut tres sèries amb 10 dècims de 6.000 euros cada una.

Investiguen a un home per robar 8 tones de mandarines a les Alqueries

La Guàrdia Civil investiga a un home pel furt de 8.000 quilos de mandarines Leanri en dos finques de les Alqueries. La collita estava valorada en uns 8.800 euros.

El 78.477, primer quart premi, repartix 600.000 euros a Alaquàs, Mislata i València

El primer quart premi del sorteig ha deixat una sèrie en cada localitat. Cada administració ha venut deu dècims premiats amb 60.000 euros.