Mastodon
26 C
València
Dissabte, 13 setembre, 2025

Ferit un conductor borratxo en bolcar amb el cotxe en Alacant

Un conductor borratxo resulta ferit en bolcar amb el cotxe en Alacant

L’avinguda de Dénia | Google Maps

 

Un conductor borratxo ha resultat ferit després de bolcar amb el seu cotxe en l’avinguda de Dénia de la localitat d’Alacant esta vesprada de dissabte, 7 de març. A hores d’ara, la Policia Local està investigant les causes d’este accident de trànsit.

 

Segons explica ‘Información’, el ferit ha sigut acusat d’un delicte contra la seguretat viària per part de la Policia Local, que ha posat la denúncia en les estances judicials.

 

Fins al lloc de l’accident, s’han desplaçat tres patrulles de la Policia Local i una Unitat d’Atestat amb la finalitat de tallar el trànsit fins que s’ha retirat el cotxe de l’accident i tot ha pogut tornar a la normalitat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Parell lamenta la falta de punteria del Vila-real i l’eficàcia de l’Atlètic

El migcampista del Vila-real atribuïx la derrota davant l'Atlètic (2-0) a la falta d'encert pròpia i a la màxima eficàcia rival. El segon tant, obra de Nico González, va arribar quan millor estaven.

La pegada de l’Atlètic alleuja a Simeone: 2-0 al Vila-real

L'Atlètic va aconseguir la seua primera victòria de la temporada amb un 2-0 al Vila-real. Barris i Nico González van capitalitzar la pressió alta davant un rival en forma.

Manifestació massiva a València exigix l’embargament d’armes a Israel

Milers de persones van recórrer el centre de València per a exigir l'embargament d'armes a Israel i la ruptura total de relacions. La marxa va concloure amb la lectura de manifestos i suport a la flotilla que intenta portar ajuda a Gaza.

Barris avança a l’Atlètic al descans (1-0) davant el Vila-real

L'Atlètic marxa al descans 1-0 davant el Vila-real gràcies a una miqueta de Pablo Barrios en el 9. Pepe va fregar l'empat amb una falta al travesser.

Desenes de milers marxen per València per a exigir l’embargament d’armes a Israel

Una marxa va recórrer el centre de València per a reclamar l'embargament d'armes a Israel i la ruptura de relacions amb eixe país. Els organitzadors parlen de desenes de milers d'assistents i demanen protecció per a la flotilla que intenta portar ajuda a Gaza.

Dos ferits per cremades en cremar un matalàs en una vivenda de Mislata

Dos hòmens de 61 i 75 anys van resultar ferits per cremades a Mislata en declarar-se un foc en un matalàs. Van ser atesos per SVB i SAMU i traslladats a València.

Una dona de 70 anys, ferida en ser atropellada per un patinet a Torrent

La víctima va patir un traumatisme cranioencefàlic després de ser atropellada al carrer Jutge Ángel Querol. Va ser atesa pel SAMU i traslladada a l'Hospital General de València.

Antony s’estrena en el Betis davant un Llevant sense punts

Llevant arriba amb tres derrotes i la necessitat de puntuar; Betis busca el seu primer triomf a domicili amb el retorn d'Antony i diversos dubtes en l'onze.