L’encontre sorpresa que posa a Fran Rivera entre l’espasa i la paret

Fran Rivera en una imagen de Instagram

Fran Rivera contra les cordes amb la seua exdona | Instagram

 

Fran Rivera, feliçment casat amb Loudes Montes, va acudir amb la seua dona a la festa d’aniversari de María Jiménez, una molt bona amiga del torero. Per a la sorpresa de Rivera, la seua exdona i mare de la seua filla Tana, Eugenia Martínez d’Irujo, va acudir a la celebració.

 

María Jiménez va congregar a la seua casa de Chiclana de la Frontera moltes cares conegudes, però, segons pareix, el que va cridar més l’atenció va ser l’inesperat retrobament entre Rivera i Martínez d’Irujo, ja que, després d’haver mantingut una actitud distant, es van saludar amb cordialitat i van tindre un tracte bastant agradable. Este retrobament ha posat contra les cordes al torero, ja que feia molt de temps que no veia a la seua exdona. El secretisme sobre la seua relació s’ha mantingut durant molt de temps, des de què Rivera està amb Lourdes Montes.

 

Discussions per la custòdia de la seua filla

En els últims anys, l’exmatrimoni ha tingut discussions bastant tenses. Mai han mantingut un tracte pròxim. Ara, pel bé de la seua filla haurien decidit fer les paus. L’any 2012, Francisco va reclamar la custòdia de Tana i això va derivar en un dur enfrontament entre els dos, fins al punt de no parlar-se en un bon temps. La relació, com era d’esperar, va ser molt comentada en mitjans de comunicació i premsa rosa.

 

D’esta manera, després d’esta inesperada retrobada, pareix que el bon tracte i la cordialitat s’ha afermat entre els dos. Probablement este acostament que s’ha vist en l’aniversari de María Jiménez, ja havia començat a germinar després del xicotet problema de salut que va tindre Tana, que va patir desmais.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Condemnats cinc membres de la secta de Vistabella per abusos sexuals a menors

L'Audiència de Castelló ha condemnat a penes d'entre 3,5 i 7 anys de presó a cinc membres d'una comunitat pseudoreligiosa de Vistabella del Maestrat per la seua implicació en abusos sexuals a menors comesos durant anys.

Rubén Burgos demana centrar-se en el present davant el Saragossa en la Copa de la Reina

Rubén Burgos reclama màxima concentració en el present per a afrontar la semifinal de la Copa de la Reina davant el Casademont Zaragoza, rival que ha dominat al València Basket esta temporada, mentres el vestuari confia en la seua experiència i en el suport de l'afició.

Condemnats cinc membres de la secta de Vistabella per abusos sexuals a menors

L'Audiència Provincial de Castelló ha imposat penes d'entre 3,5 i 7 anys de presó a cinc membres d'una secta de Vistabella del Maestrat per abusos sexuals continuats a menors.

La comissió de les VPP d’Alacant arrancarà amb tècnics de Contractació, Patrimoni i Urbanisme

La comissió municipal sobre possibles irregularitats en les VPP de la Platja de Sant Joan a Alacant començarà a l'abril amb les declaracions de funcionaris i alts càrrecs de Patrimoni, Contractació i Urbanisme, abans de citar als responsables polítics.

CaixaBank confirma els seus objectius a l’alça fins a 2027 malgrat la incertesa a Orient Mitjà

CaixaBank manté els objectius revisats a l'alça del seu pla 2025-2027 després d'un benefici rècord i anuncia un dividend superior, mentres afronta una vaga sindical per la pressió comercial.

Disney tria la Comunitat Valenciana per a rodar la versió d’acció real d’Embullats

Disney rodara durant huit mesos la version de accion real d'Embullats en diversos escenaris de la Comunitat Valenciana, amb Ciutat de la Llum com un dels principals focus de produccion.

Arcadi España assumix Hisenda i admet que aprovar nous Pressupostos serà una tasca molt difícil

Arcadi España pren les regnes d'Hisenda amb el repte de tirar avant nous Pressupostos, mentres Carlos Cuerpo assumix la Vicepresidència Primera amb un missatge de meritocràcia i reforç de l'Estat del Benestar.

El Oceanogràfic inaugura una galeria interactiva sobre l’Àrtic amb il·lustradors afectats per la dana

El Oceanogràfic de València estrena una galeria interactiva a l'aire lliure en la zona de l'Àrtic, creada al costat d'il·lustradors locals afectats per la dana de 2024, que combina art, divulgació científica i joc per a explicar la fragilitat dels ecosistemes polars.