A presó una xarxa de narcotraficants que actuava en Castelló

Imagen de archivo de un agente de la Guardia Civil junto a un vehículo oficial

Agentes de la Guàrdia Civil han detigut a una xarxa de narcotraficants | València Diari

 

Una xarxa de narcotraficants colombians ha sigut condemnada a una pena de 24 anys de presó per l’Audiència Provincial de Castelló, acusats de dedicar-se a la distribució de cocaïna per tota la província. L’organització venia droga tant en els carrers com en cases. 

 

La investigació va començar en gener del 2013 quan els agents de la Unitat de Drogues i Crim Organitzat (Udyco) van pillar a un dels membres amagant dos paquets de droga dins d’un cotxe, en el que dins de cada un hi havia 1 quilogram i estaven valorats en 72.148 euros, segons informa ‘Mediterráneo’. 

 

Van continuar estudiant el cas i van registrar la casa de la cap de l’organització, una dona de 43 anys, a on van trobar 628 euros obtinguts de la venda de drogues. A demés, van confiscar un paquet amb 200 grams de cocaïna, valorat en 11.705 euros. 

 

També actuaven amb armes

Després de registrar la casa de la cap de la banda, van continuar buscant en les vivendes d’altres bandes, en les que encontraven cocaïna, però també armes, com una pistola semiautomàtica, que va ser confiscada. 

 

La Policia Nacional, durant les investigacions, va vore que existia una connexió entre tots ells, ja que van descobrir que parlaven amb expressions i paraules claus, després de què foren autoritzats per a registrar els seus mòbils. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les compravendes de vivenda cauen un 8,6 % en juliol a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivenda ha baixat un 8,6 % interanual en juliol a la Comunitat Valenciana, fins a 9.487 operacions, en un context de descens generalitzat a Espanya i de crisi d’accés a la vivenda.

El primer cap de setmana de la tardor manté oratge estable i calor quasi estiuenca

La Comunitat Valenciana enceta el primer cap de setmana de la tardor amb estabilitat, cel poc nuvolat i màximes que este divendres superaran els 30 graus, sobretot a l’interior.

Tres dones majors ferides en un atropellament a Torreblanca per un cotxe en sentit contrari

Tres dones d’avançada edat han resultat ferides a Torreblanca després de ser atropellades quan estaven assegudes a la vorera. El conductor circulava en sentit contrari i es va negar a fer-se la prova d’alcoholèmia.

Les penyes de Bous al Carrer porten al TSJCV el nou reglament de festejos taurins

La Federació de Penyes de Bous al Carrer ha presentat un recurs contenciós administratiu davant del TSJCV contra el nou reglament autonòmic de festejos taurins, que entrarà en vigor l’1 de gener de 2027, sobretot per la major intervenció dels ajuntaments i el cost de les inspeccions tècniques.

Estabilitat i cels clars demà divendres, amb calor forta en punts del Mediterrani

L’anticicló mantindrà demà divendres un oratge estable, sense pluges i amb cels en general rasos. A la Comunitat Valenciana les temperatures es mantindran, amb lleuger repunt de les màximes a l’interior de València.

La Universitat de València marca noves regles per a usar la IA de manera responsable

La Universitat de València ha aprovat unes noves directrius per a l’ús responsable de la intel·ligència artificial i ha iniciat un pla estratègic amb infraestructures pròpies, convenis amb proveïdors i formació per a tota la comunitat universitària.

El còctel ‘Puig d’Amaltea’ triomfa com a còctel de l’any a Benidorm

El còctel 'Puig d'Amaltea', que combina ron, vermut a l'oli d'oliva, formatge de cabra i mel cítrica, ha sigut distingit com el millor còctel de 2026 en un concurs organitzat per l'associació de bars, restaurants i cafeteries de Benidorm.

Pérez Llorca defensarà en Les Corts la ‘normalitat’ i la reconstrucció després de la dana

Juanfran Pérez Llorca defensarà dilluns en Les Corts les polítiques del Consell per recuperar la normalitat del debat públic, l’estabilitat institucional i l’eficàcia de la reconstrucció després de la dana. El debat de política general servirà també per repassar la gestió d’esta legislatura i avançar els principals reptes i mesures de futur per a la Comunitat Valenciana.