26.5 C
València
Diumenge, 22 juny, 2025

Condemnat per abusar d’una xica i intentar matar-ne a una altra durant un permís penitenciari en València

Ciutat de la justícia de València

Condemnat a 19 anys de presó per abusar d’una xica i intentar matar-ne a una altra durant un permís penitenciari en València | Wikipedia

La secció tercera de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a un home a 18 anys i nou mesos de presó per abusar d’una xica i intentar matar a una altra en ple carrer de València quan disfrutava d’un permís penitenciari.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

L’home es va assentar en el banc dels acusats el passat mes de desembre i va reconéixer els fets que se li atribuïen. Ara, s’ha dictat la sentència, que el condemna a 18 anys i nou mesos de presó per un delicte d’agressió sexual amb l’agreujant de reincidència; un altre de lesions i un delicte d’intent d’homicidi amb el mateix agreujant.

 

L’home ja va ser condemnat l’any 2007, per un delicte d’agressió sexual i un altre d’homicidi, a 18 anys de presó, amb el que estava intern en Picassent. Després d’11 anys de condemna, quan disfrutava d’un permís, en els dies 25 i 26 de setembre de 2018, va cometre de nou una altra agressió i un altre intent d’homicidi.

 

Tocaments en ple carrer i de repent

El primer fet, el del dia 25, va tindre lloc al carrer de Quevedo, cantonada amb carrer de Huesca de València. La víctima caminava amb els auriculars posats i el condemnat es va posar al seu costat, li va dir alguna cosa que la xica no va sentir i després li va tocar els pits i va intentar introduir la seua mà per davall de la camiseta.

 

Davant la resistència oposada per la xica, que intentava apartar-se i cridava, el condemnat començà a pegar-li colps brutalment en la cara i la xica va caure a terra. Després, li pegà colps en el cap i pegà a fugir. La víctima va patir traumatisme cranioencefàlic i contusió mandibular esquerra, a demés de trastorn d’estrés postraumàtic.

 

L’atacà amb un cúter per l’esquena

L’endemà, sobre les 22.30 hores, quan una altra xica caminava pel carrer d’Àngel Guimerá de València en direcció a la Gran Via de Ferran el Catòlic mirant el seu telèfon mòbil, el condemnat se li arrimà per darrere i, de manera inesperada i sense cap motiu, li va passar el braç per damunt del muscle esquerre i amb un cúter que portava li va tallar la gola de dreta a esquerra i va pegar a fugir.

 

La xica no va sentir dolor en un principi i va arribar a pensar que era una broma, però de seguida es va donar compte de l’agressió en tocar-se el coll i vore la sang. Va ser ajudada per una altra persona que va vore què havia passat. L’home va ser detingut moments després i se li va intervindre el cúter i unes tisores. La xica també va patir lesions i trastorn per estrés postraumàtic.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

PSPV denuncia que el PP va impedir la moció de censura a San Fulgencio

El PSPV-PSOE va acusar els regidors del PP a San Fulgencio d'impedir la moció de censura presentada pels socialistes, qualificant-la d'atac greu a la democràcia.

Baver Els Antigons guanya el primer premi especial en les Fogueres d’Alacant 2025 amb el seu monument Vanity

La foguera Baver Els Antigons ha guanyat el primer premi especial de les Fogueres d'Alacant 2025 amb el monument Vanity de l'artista Paco Torres, destacant per la seua crítica a les xarxes socials i l'aparença.

Baver Els Antigons conquista el primer premi especial de les Fogueres d’Alacant amb ‘Vanity’, una crítica a les xarxes socials

La foguera Baver Els Antigons ha guanyat el primer premi especial de les Fogueres d'Alacant 2025 amb el seu monument 'Vanity', que critica la influència de les xarxes socials en la realitat quotidiana.

Carlos Alcaraz s’acosta al seu segon títol en Queen’s després de véncer a Bautista

Carlos Alcaraz va derrotar a Roberto Bautista en semifinals del torneig de Queen's 2025 i s'enfrontarà a Jiri Lehecka en la final, buscant el seu segon títol en este torneig sobre herba.

Greenpeace impulsa un model alimentari sostenible per a superar la crisi climàtica a Espanya

Greenpeace presenta un model d'alimentació sostenible que proposa alternatives al sistema alimentari espanyol, considerat inviable per la seua contribució al canvi climàtic i pèrdua de biodiversitat.

Morant acusa el Consell d’usar la demora en el pagament a farmàcies per a criticar al Govern

Diana Morant critica la decisió del Consell valencià de retardar un mes els pagaments a farmàcies per falta d'aprovació del FLA i la relaciona amb atacs polítics al Govern central.

Diana Morant defén al PSOE i denuncia actituds inacceptables en la política actual

La ministra Diana Morant ressalta la dignitat del PSOE i condemna l'actitud de tres exmembres que danyen la imatge del partit. Sol·licita accions contundents i critica la falta de mesures similars en el PP.

Koldo i Ábalos protagonitzen les Fogueres d’Alacant entre crítiques a Mazón i Sánchez

Les Fogueres d'Alacant 2025 destaquen per la presència de ninots amb caricatures de polítics com Koldo, Ábalos, Mazón i Pedro Sánchez, que reflectixen crítiques socials i polítiques enmig del tradicional acte de crema que marca l'inici de l'estiu.