Presó provisional sense fiança per als dos hòmens que pegaren foc a una xica en la Torre

Barres d'una cel·la de presó

A presó els dos acusats de cremar viva a una xica en la Torre | Pixabay

El jutge de guàrdia de València ha decretat presó provisional sense fiança per a els dos hòmens detinguts este dilluns com a presumptes autors d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa per, presumptament, arruixar amb un líquid inflamable i pegar foc a una xica, neboda d’un d’ells.

 

El titular del Jutjat d’Instrucció número 6 de València, en funcions de guàrdia d’incidències, ha decretat esta nit l’ingrés en presó provisional, comunicada i sense fiança per als dos detinguts, han informat fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

Els fets es van produir en la matinada del dilluns en la pedania de la ciutat de València de la Torre i la víctima, que va ser arruixada amb alcohol abans de què el seu agressor li pegara foc amb un encenedor, va haver de ser ingressada en un centre hospitalari amb greus cremades en el cos i en la cara.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’acord entre Ford i Geely a Almussafes referma el pes inversor d’Espanya

Pedro Sánchez ha destacat a Almussafes que l’acord entre Ford i Geely per fabricar cinc models a la planta valenciana confirma la capacitat d’Espanya per atraure grans inversions i protegir l’ocupació.

Almussafes fabricarà cinc nous models de cotxe amb la nova aliança entre Ford i Geely

Ford i Geely han acordat crear en 2027 una empresa conjunta per fabricar cinc models a Almussafes, tres d'ells nous, la qual cosa obligarà a incrementar la plantilla actual de 4.142 treballadors.

Pedro Sánchez visita Ford Almussafes en plena expectativa per un gran acord per a la planta

Pedro Sánchez ha visitat hui la planta de Ford a Almussafes per a acompanyar l’anunci d’un acord corporatiu clau per a les operacions europees de la multinacional i per al futur de la fàbrica valenciana.

Detingudes 29 persones a Elx per una estafa de 18.000 euros en gasolina a una empresa de transport

La Policia Nacional ha detingut 29 persones a Elx per una estafa de més de 10.600 litres de combustible, valorats en uns 18.000 euros, a una empresa de transport a través d’un codi de repostatge fraudulent.

A presó per tres robatoris en menys d’una hora a Aspe

Un home de 54 anys ha ingressat en presó provisional després de ser detingut per tres robatoris consecutius en menys d’una hora al municipi d’Aspe, a Alacant.

Detenen a una parella per abandonar una xiqueta de dos anys en un aparcament del centre d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha detingut una parella per tindre en estat d’abandó una xiqueta de dos anys i mig en un aparcament del centre de la ciutat. La menor ha sigut atesa a l’hospital i queda sota custòdia provisional en un centre d’acollida.

Ona de calor extrema amb fins a 43 graus i tempestes fortes esta vesprada a Alacant

La Comunitat Valenciana viu hui el punt àlgid de l’ona de calor, amb fins a 43 graus a l’interior i prelitoral de València i Alacant i tempestes vespertines localment fortes en zones d’Alacant.

Les nits tòrrides deixen quasi 30 graus en diversos punts d’Alacant

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb valors pròxims als 30 graus en diversos punts d’Alacant i mínimes que no han baixat dels 25 graus en moltes zones.