Anuncios

Presó provisional sense fiança per als dos hòmens que pegaren foc a una xica en la Torre

Barres d'una cel·la de presó

A presó els dos acusats de cremar viva a una xica en la Torre | Pixabay

El jutge de guàrdia de València ha decretat presó provisional sense fiança per a els dos hòmens detinguts este dilluns com a presumptes autors d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa per, presumptament, arruixar amb un líquid inflamable i pegar foc a una xica, neboda d’un d’ells.

 

El titular del Jutjat d’Instrucció número 6 de València, en funcions de guàrdia d’incidències, ha decretat esta nit l’ingrés en presó provisional, comunicada i sense fiança per als dos detinguts, han informat fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

Els fets es van produir en la matinada del dilluns en la pedania de la ciutat de València de la Torre i la víctima, que va ser arruixada amb alcohol abans de què el seu agressor li pegara foc amb un encenedor, va haver de ser ingressada en un centre hospitalari amb greus cremades en el cos i en la cara.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Elvira Mínguez explora la por, la memòria i el monstre interior en la seua nova novel·la

Elvira Mínguez, Premi Primavera de Novel·la per l'educació del monstre, aborda la por, la transmissió de la violència i el paper de la memòria perquè l'ésser humà puga narrar-se i entendre's.

El juí per les màscares de Ábalos aconseguix el seu equador amb la trama al descobert

El juí del cas màscares arriba al seu punt mitjà amb els contractes d'emergència sota la lupa i amb el paper de Víctor de Aldama, Koldo García i José Luis Ábalos cada vegada més detallat.

Cap de setmana amb més calor i risc de ruixats el diumenge en el nord de la Comunitat

La Comunitat Valenciana encara un cap de setmana amb ambient més càlid, cel en general poc nuvolós i possibilitat de ruixats amb tempesta el diumenge a la vesprada en el terç nord.

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.