15.7 C
València
Dimarts, 18 novembre, 2025

Presó provisional sense fiança per als dos hòmens que pegaren foc a una xica en la Torre

Barres d'una cel·la de presó

A presó els dos acusats de cremar viva a una xica en la Torre | Pixabay

El jutge de guàrdia de València ha decretat presó provisional sense fiança per a els dos hòmens detinguts este dilluns com a presumptes autors d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa per, presumptament, arruixar amb un líquid inflamable i pegar foc a una xica, neboda d’un d’ells.

 

El titular del Jutjat d’Instrucció número 6 de València, en funcions de guàrdia d’incidències, ha decretat esta nit l’ingrés en presó provisional, comunicada i sense fiança per als dos detinguts, han informat fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

Els fets es van produir en la matinada del dilluns en la pedania de la ciutat de València de la Torre i la víctima, que va ser arruixada amb alcohol abans de què el seu agressor li pegara foc amb un encenedor, va haver de ser ingressada en un centre hospitalari amb greus cremades en el cos i en la cara.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

París redescobrix a Luis García Berlanga amb el major cicle del seu cinema a França

El Jeu de Paume dedica des d'este dimarts un cicle sense precedents a l'obra de Luis García Berlanga, amb projeccions i col·loquis fins al 23 de novembre.

La Junta de Síndics abordarà el dijous la data del ple d’investidura de Pérez Llorca

La Junta de Síndics es reunirà el dijous per a fixar el calendari de la investidura de Juanfran Pérez Llorca. PP i Vox sumen els vots necessaris per a l'elecció.

Morant qualifica de delirant la compareixença de Mazón en la comissió de la DANA en el Congrés

La líder del PSPV i ministra ha titllat de delirant la intervenció de Carlos Mazón davant la comissió que investiga la DANA. Li ha retret desconéixer els horaris de les víctimes i ha parlat de possible defensa psicològica o judicial.

Compromís demana evitar el tacticismo i reclama un finançament autonòmic just

Compromís ha reclamat que no s'impose el tacticismo partidista i que s'aprove ja un repartiment just del finançament autonòmic. La formació ha donat suport a una reforma equitativa i un fons transitori fins a la seua entrada en vigor.

La compravenda de vivendes cau un 2% en la Comunitat Valenciana i firma el seu millor setembre des de 2007

La Comunitat Valenciana va registrar al setembre 10.413 compravendes de vivenda, un 2% menys interanual, però el major volum per a un setembre des de 2007.

Colp al Cartell de Jalisco a Espanya: 20 detinguts i droga oculta en maquinària pesant

La Policia Nacional, amb suport de la DEA i autoritats de Països Baixos, ha desmantellat l''oficina' del CJNG a Espanya. L'operació suma 20 detinguts, 15 a la presó, i una partida milionària intervinguda.

Abelard Saragossà és nomenat president d’honor de la Taula de Filologia Valenciana

La TFV nomena Abelard Saragossà president d'honor en reconeixement a la seua labor fundacional i a la seua trajectòria clau en la filologia valenciana.

Una dona i el seu gos rescatats i desenes desallotjats en un incendi a València

Una dona i el seu gos van ser rescatats d'un pis en flames en l'avinguda de Blasco Ibáñez. Desenes de veïns van ser desallotjats i altres confinats fins a l'extinció.