Continua el foc en l’aeroport d’Alacant-Elx, que obliga a cancel·lar i desviar vols

Incendi en l'aeroport d'Alacant-Elx

Continua el foc en l’aeroport d’Alacant-Elx | EFE

Continua el foc en l’Aeroport d’Alacant-Elx este matí de dijous i es retarda l’hora d’obertura, prevista per a les 12 hores, fins a les 14 hores. Encara que l’incendi ja està controlat i acotat, no es pot considerar extingit, segons han explicat fonts d’Aena.

 

 

Ara com ara, continuen treballant en l’extinció més de 50 bombers del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant (CPBA), del Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) de l’Ajuntament d’Alacant i del mateix aeroport, segons informa Emergències de la Generalitat Valenciana a través de Twitter.

 

 

 

Les faenes d’extinció són molt complexes per la composició d’alguns materials de la coberta (llana de roca, tela asfàltica, fusta i plaques metàl·liques, entre altres components), que han fet que la combustió generara una gran quantitat de fum, visible des de quilòmetres de distància.

 

 

Fins al moment, les flames han afectat a més de 1.200 metres quadrats de sostre i a la zona VIP de l’aeroport, i han obligat a cancel·lar o desviar desenes de vols als aeroports de Manises, en València, i Múrcia. La direcció de l’aeroport alacantí, el quint més important d’Espanya per volum de passatgers, ha demanat als usuaris que no acudisquen este matí a l’Altet i que consulten amb les companyies aèries si el seu vol ha sigut cancel·lat o desviat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.