27.9 C
València
Diumenge, 8 juny, 2025

Cas Marta Calvo: «Jorge preferix estar mort abans que anar a presó»

«El meu fill preferix estar mort abans que anar a presó». Són les paraules de María Pilar J., mare de Jorge Ignacio P., l’acusat d’haver assassinat a Marta Calvo, la xica d’Estivella desapareguda el passat mes de novembre en Manuel, en la Ribera (València).

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Estes declaracions les va fer María Pilar J. en la caserna de la Guàrdia Civil de Vilanova de Castelló, segons ha avançat ‘Las Provincias’. Tal com consta en les diligències del cas Marta Calvo, estes paraules es van pronunciar a les 13.29 hores del 17 de novembre, deu dies després de la desaparició de la jove.

 

La mare de Jorge Ignacio P. havia acudit a esta caserna a denunciar la desaparició del seu fill, que havia pegat a fugir el dia 13 de novembre, després de què ella li diguera que acudira a la Policia, perquè l’estaven buscant. En eixos sis dies, li va donar temps a trossejar el cos de Marta Calvo i desaparéixer sense deixar ninguna pista, fins que el seu cotxe va ser trobat en El Puig, en l’Horta Nord (València).

 

L’agent que va atendre a María Pilar J. li va preguntar si el seu fill s’havia intentat suïcidar alguna volta, qüestió a la que ella va contestar que el seu fill preferiria estar mort a estar tancat en presó. 17 dies després d’esta conversació, Jorge Ignacio P. s’entregava en la caserna de la Guàrdia Civil de Carcaixent i afirmava que havia trossejat el cos de Marta i s’havia desfet d’ell, però que no l’havia matat. Segons la versió de l’acusat, es va trobar a la xica morta després de practicar sexe i consumir cocaïna.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos hòmens resulten ferits després de la caiguda d’un arbre a Tavernes Blanques, València

La caiguda d'un arbre en l'avinguda Corts Valencianes de Tavernes Blanques deixa dos ferits que van ser traslladats a l'Hospital Clínic de València.

L’aeroport de Castelló aconseguix rècord al maig amb 33.196 passatgers, un augment del 30%

L'aeroport de Castelló va aconseguir al maig de 2025 el seu millor registre mensual amb 33.196 passatgers, un 30% més que al maig de 2024, i aposta per superar els 300.000 viatgers anuals.

Javier Tebes destaca el compromís de Peter Lim amb l’arribada de Ron Gourlay al València CF

El president de LaLiga, Javier Tebes, valora positivament la incorporació de Ron Gourlay com a conseller delegat de futbol al València CF, assenyalant que esta decisió reflectix el compromís continuat del propietari Peter Lim amb el club.

Carlos Mazón i el PP convoquen a Madrid una rebel·lió cívica contra la corrupció i en defensa de la democràcia

Carlos Mazón, president de la Generalitat Valenciana i líder del PP a la regió, va participar al costat d'Alberto Núñez Feijóo a Madrid en una massiva concentració contra la corrupció vinculada al Govern de Pedro Sánchez, defenent la justícia, la democràcia i la llei.

Desarticulen banda de tràfic de drogues a Gandia i Carlet amb 11 detinguts

La Policia Nacional desarticula un grup criminal dedicat al tràfic i distribució de drogues a Gandia i Carlet, amb la detenció d'onze persones i la confiscació de drogues i armes.

Vidorreta destaca la il·lusió i fortalesa de La Llacuna Tenerife enfront d’un València favorit en semifinals

Txus Vidorreta, tècnic de La Llacuna Tenerife, afirma que el seu equip, modest però amb gran il·lusió, afronta amb optimisme les semifinals de la Lliga Endesa contra València Basket, malgrat les dificultats i el favoritisme valencià.

València Basket i Tenerife: Rivalitat de Ritmes i les Millors Eficàcies Ofensives de la Lliga Endesa

La semifinal de la Lliga Endesa enfronta al València Basket, equip amb major ritme de joc, contra Tenerife, líder en encert en tirs de dos i triples, els dos amb les eficàcies ofensives més altes de la lliga.

Quatre repartidors detinguts per robatori massiu de paquets tecnològics a València i Alacant

Quatre treballadors d'una empresa de paqueteria han sigut arrestats a València i Alacant per robar paquets, principalment amb productes tecnològics, valorats en 50.000 euros.