15 anys de presó per intentar matar a la seua amiga a ganivetades en València

Una persona amb un ganivet

Els fets es van produir en 2017 | PIXABAY

La Secció Quinta de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a 15 anys de presó a un home, Néstor M. B., per intentar matar a ganivetades a una amiga seua en Castellar, una pedania de la ciutat de València. El condemnat l’apunyalà quan la víctima es trobava «d’esquenes i sense mediar paraula».

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, l’home, a demés de la pena de presó de 15 anys —14 per intent d’homicidi i un per violació de domicili, ha sigut condemnat a pagar una multa de 1.200 euros pels delictes lleus de lesions i amenaces i una indemnització de 406.840 euros a la víctima per les seqüeles —va en cadira de rodes des del succés— i de 25.046 euros a la Conselleria de Sanitat pel temps que la víctima va estar hospitalitzada i pel cost dels tractaments.

 

Els fets es van produir en maig de 2017 quan la víctima i l’agressor van consumir cocaïna i alcohol en casa de la iaia de l’ara condemnat i, més tard, en casa de la víctima fins que la dona el va tirar, però no se n’anava. Finalment, Néstor l’apunyalà quan ella estava en la cuina d’esquena.

 

Un presumpte deute

Segons l’autor de l’apunyalament, el motiu de l’agressió hauria sigut un deute per part de la víctima. Per això, va afirmar en el juí que «només volia espantar-los per a que me donaren els diners». Però l’espant ha sigut considerat per la Sala com una clara intenció de matar-la. A demés, ha considerat la circumstància de traïdoria , en apunyalar-la per l’esquena sense que es poguera defendre.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.