11.5 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

El primer premi del sorteig de Reis és el 57342 i ha tocat en València

Primer premi del sorteig dels Reis

El número premiat en el sorteig de Reis ha sigut el 57342 | TVE

La sort ha tornat a caure en el territori valencià este dilluns amb el sorteig dels Reis del 2020 de la Loteria Nacional. El primer en saber-se ha sigut el tercer premi, amb el número 26706. Este número, premiat amb 250.000 euros a la sèrie i 25.000 euros al dècim, s’ha venut en l’Administració número 1 de Torrent, en l’Horta de València. 

 

Però la sort no s’ha quedat ahí i ha volgut repartir més diners en el territori valencià. El segon premi, que ha estat molt repartit per tota Espanya, ha caigut en Benidorm (Marina Baixa), Sant Joan d’Alacant (l’Alacantí), San Miguel de Salinas (Baix Segura) i en les localitats de l’Horta de València, Manises, Aldaia i Paterna. El número premiat amb 750.000 euros a la sèrie i 75.000 euros al dècim és el 21816.

 

Els xiquets de Sant Ildefons han continuat repartint sort amb el primer premi del sorteig de Reis. El número premiat amb 2 milions d’euros a la sèrie i 200.000 al dècim ha sigut el 57342 i també s’ha venut en territori valencià. Concretament, el primer premi ha caigut en Manises (Horta) i en Simat de la Valldigna (la Safor).

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Domingo amb cels nuvolosos i possibles pluges en la Comunitat Valenciana

Este diumenge 1 de febrer es preveuen cels nuvolosos en tota la Comunitat i precipitacions més probables en la mitat sud, amb temperatures amb pocs canvis.

Barrachina: els agricultors no temen al mercat, però exigixen igualtat de tracte

El conseller d'Agricultura sosté que el camp valencià competix sense por, però reclama un marc just. Critica l'acord UE-Mercosur sense salvaguardes i demana una PAC específica.

L’IVO complix 50 anys: d’ajudar a bé morir a un referent que cura i cuida

L'Institut Valencià d'Oncologia celebra el seu 50 aniversari després de transformar-se d'un centre centrat en el final de la vida a un referent integral del càncer. La institució prepara una ampliació per a incorporar noves tecnologies i modalitats assistencials.

El Barcelona protegix el lideratge amb un 1-3 a Elx i agreuja la ratxa local

El Barcelona es va imposar 1-3 en el Martínez Valero després d'un partit dominat i amb moltes ocasions. L'Elx seguix sense guanyar en 2026 i s'acosta al descens.

1-3: el Barcelona aferma el lideratge i complica la vida a l’Elx

El Barcelona va guanyar 1-3 en el Martínez Valero i va protegir el lideratge una jornada més. L'Elx va seguir sense guanyar en 2026 i va quedar més prop del descens.

Sorloth, sense fractures ni hematomes cranials, torna a Madrid amb l’equip

Les proves mèdiques descarten fractures i hematomes cranials en Alexander Sorloth després del xoc de cap en el Llevant-Atlètic (0-0). El davanter torna a Madrid amb l'expedició i queda pendent d'evolució.

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.