13.7 C
València
Dilluns, 21 abril, 2025

Demanen 15 anys de presó per agredir sexualment a la seua parella en Alacant

Agressió sexual

Imatge d’arxiu d’una agressió  | PIXABAY

 

Este dijous, en la Secció Primera de l’Audiència Provincial d’Alacant, se celebra el juí a un home per, presumptament, agredir sexualment en diferents ocasions a la seua parella, a la qui li pegava habitualment durant la relació.

 

Segons explica ‘Información’, el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) ha considerat provat que en gener de 2018 l’home la va agredir sexualment tres voltes, en una relació que va durar set mesos.

 

L’agressor la maltractava de forma habitual, ja que li ordenava no eixir de casa a soles, li pegava patades i colps cada dos o tres dies i, de forma més puntual, inclús, l’agarrava del coll i li pegava galtades. La justícia demana per a ell, de forma provisional, 15 anys i tres mesos de presó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Guàrdia Civil investiga la troballa del cadàver d’un home a Llíria

Un veí que anava a treballar ha localitzat el cos en una zona rural

Mor un ciclista i dos més resulten ferits en un atropellament múltiple a Calp

Un menor de 14 anys, traslladat a l’hospital amb una fractura de fèmur

Els bombers rescaten un xiquet que estava en una barca unflable a la platja de la Malva-rosa

El menor i un adult van ser traslladats a l’Hospital Clínic amb símptomes d’hipotèrmia

Rescatats de matinada els quatre espeleòlegs atrapats en una cova de Vallada

La cavitat té un desnivell de 205 metres i un recorregut de 1.300

Alarma a Paterna per un ampli desplegament policial i de bombers

Desenes de vehicles de policia i bombers per l’incendi d’una rentadora i un accident amb alcoholemia a Paterna

Disparen dos tirs per l’esquena al propietari d’un restaurant a Alfafar

La víctima, de 46 anys, va poder arribar al centre de salut amb dos ferides de bala

Mor un home de 69 anys després de ser envestit per un bou a Dos Aguas

La víctima, de 69 anys, patia lesions en el tòrax i la cuixa, contusions i traumatisme cranioencefàlic