Dilluns es reprendrà la busca del cos de Marta Calvo

La busca del cos de Marta Calvo, la xica de 25 anys que va desaparéixer el passat 7 de novembre en la localitat valenciana de Manuel (la Ribera), es reprendrà dilluns que ve, segons han informat fonts de la Guàrdia Civil.

 

Mentrestant seguix la investigació per a determinar les circumstàncies en les que es va produir la seua desaparició, per la que està empresonat Jorge Ignacio P.J., de 38 anys, des d’este divendres per ordre de la jutgessa de Primera Instància i Instrucció número 2 d’Alzira, en funcions de guàrdia.

 

Jorge Ignacio P.J. es va entregar dimecres passat davant la Guàrdia Civil de Carcaixent i va confessar que l’havia trossejat i havia tirat les seues restes en diferents contenidors. Després de negar-se a prestar declaració en el citat jutjat d’Alzira, el seu titular va acordar el seu ingrés en presó provisional, comunicada i sense fiança, en una causa oberta per un delicte d’homicidi.

 

Arran de la confessió del principal sospitós de la desaparició de Marta Calvo —natural del poble valencià d’Estivella (Camp de Morvedre)— es va iniciar una intensa busca de les restes de la jove i, fins i tot, va arribar a suspendre’s l’activitat de la planta de reciclatge de Guadassuar, encara que no s’ha trobat cap resta del cos de Marta.

 

A demés, està pendent que es faça la reconstrucció dels fets en la casa que el sospitós tenia en Manuel, ja que encara que estava prevista per a la vesprada del dijous es va ajornar fins a després de la seua passada a disposició judicial. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.